Συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, έμφαση στα σχολικά κτίρια

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)

Συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, έμφαση στα σχολικά κτίρια (EL)

Δεληγιώργης, Μιχαήλ

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων. (EL)

Οι Συμπράξεις Δημόσιου-Ιδιωτικού Τομέα αποτελούν μια μεγάλη μεταρρύθμιση στον τομέα της δημιουργίας υποδομών και της παροχής υπηρεσιών του Δημοσίου. Μια μεταρρύθμιση, η υλοποίηση της οποίας θα συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας τα επόμενα χρόνια. Οι Συμπράξεις προσφέρουν στο Δημόσιο τη δυνατότητα να αξιοποιήσει τα πλέον σύγχρονα μέσα για την παροχή δημοσίων αγαθών προς τους πολίτες, εμπλουτίζοντας σημαντικά το υφιστάμενο πλαίσιο δημιουργίας υποδομών και παροχής των υπηρεσιών του. Μέσα από τις Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα θα μπορούν να δημιουργούνται ταχύτερα, αποτελεσματικότερα και με χαμηλότερο δημοσιονομικό κόστος υποδομές που θα έχουν άμεσο θετικό αντίκτυπο στην αύξηση της παραγωγικότητας και θα βελτιώσουν αισθητά την καθημερινή ζωή των πολιτών . Ανταποκρινόμενες στις προκλήσεις της εποχής μας, οι Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Φορέα, προσπαθούν να υλοποιήσουν άμεσα σύγχρονα διδακτήρια του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων που συνδυάζουν την παιδαγωγική με την αρχιτεκτονική. Οι προσδοκίες τους είναι η δημιουργία διδακτηρίων ικανών να λειτουργούν ως χώροι φιλοξενίας για εκπαιδευτικούς και μαθητές, χώροι που θα προδιαθέτουν τους πάντες για εργασία. Η έρευνα αποσκοπεί, στο να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: 1. Ποια είναι τα σημαντικότερα οφέλη από την εφαρμογή του συστήματος των Συμπράξεων στην εκπαίδευση; 2. Ποια είναι τα αρνητικά στοιχεία από την εφαρμογή του συστήματος των Συμπράξεων στην εκπαίδευση; 3. Ποια είναι τα αποτελέσματα από τη μέχρι τώρα εφαρμογή των Σ.Δ.Ι.Τ. στην εκπαίδευση σε άλλες χώρες της ΕΕ; 4. Υπάρχει διεθνής εμπειρία υλοποίησης έργων Σ.Δ.Ι.Τ. στην εκπαίδευση; Η πρωτοτυπία της έρευνας έγκειται σε δύο σημεία: α. Στο ότι αποτελεί την πρώτη προσπάθεια προσέγγισης του θέματος στον ελληνικό χώρο και, β. Στο ότι απαντά στο ερώτημα, ποια είναι η αναγκαιότητα σχεδιασμού και κατασκευής σχολικών εκπαιδευτικών μονάδων μέσω των Σ.Δ.Ι.Τ..

masterThesis

Σχολικά (EL)
Partnerships (EL)
Private (EL)
Public (EL)
Κτίρια (EL)
Συμπράξεις (EL)


2008


2015-11-19T10:49:13Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.