Λειτουργία σχολικών μονάδων: μέτρηση απόδοσης

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Λειτουργία σχολικών μονάδων: μέτρηση απόδοσης

Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος

Γλύκας, Μιχάλης

masterThesis

2007
2015-11-19T10:57:31Z


Στη παρούσα εργασία εξετάστηκε η δομή και λειτουργία των σχολικών μονάδων και αναλύθηκαν οι σπουδαιότεροι μέθοδοι μέτρηση απόδοσης. Η έρευνα που έγινε μεταξύ των εκπαιδευτικών της Ά/θμιας εκπαίδευσης στο νομό Χίου κατέγραψε τη στάση τους απέναντι στο υπάρχον αξιολογικό σύστημα και προδιέγραψε την επιθυμία τους για εφαρμογή του συστήματος απόδοσης BSC (Balanced Scorecard). Το εξαγόμενο της έρευνας όμως απεικονίζει την τάση του δείγματος σε τοπικό επίπεδο (νομός Χίου). Κατά συνέπεια, δεν μπορεί να γίνει γενίκευση και να θεωρηθεί στατιστικό στοιχείο που αντιπροσωπεύει την εκπαιδευτική κοινότητα στο σύνολό της. Μπορεί να αποτελεί μία ένδειξη η οποία δίνει την δυνατότητα για επέκταση της έρευνας σε περιφερειακό ή εθνικό επίπεδο με εμπλουτισμό του ερωτηματολογίου και λαμβάνοντας υπόψη περισσότερες παραμέτρους καθώς και επιπλέον κοινωνικοοικονομικά δεδομένα.


Συγκριτική Αξιολόγηση
Μέτρηση απόδοσης
Σχολική μονάδα
School unit
Benchmarking
Performance measurement

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης. Οικονομική και Διοίκηση για Μηχανικούς.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)