Μελέτη κριτηρίων χρηματοδότησης των ελληνικών ΜΚ-ΠΟ από τις επιχειρήσεις και τα ιδρύματα

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2010 (EN)

Μελέτη κριτηρίων χρηματοδότησης των ελληνικών ΜΚ-ΠΟ από τις επιχειρήσεις και τα ιδρύματα (EL)

Κουτίβα, Ειρήνη - Παναγιώτης

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Περιβάλλοντος. Τμήμα Περιβάλλοντος. Περιβαλλοντική Πολιτική και Διαχείριση. (EL)

Η συνεργασία μεταξύ των περιβαλλοντικών μη κυβερνητικών οργανώσεων (ΜΚ-ΠΟ) και των επιχειρήσεων γίνεται όλο και περισσότερο απαραίτητη καθώς οι οργανώσεις αυξάνονται σε μέγεθος και σε επιρροή, ενώ παράλληλα η αύξηση της περιβαλλοντικής ανησυχίας των πολιτών, εντείνει τη δημόσια πίεση προς τον επιχειρηματικό τομέα για επίδειξη συμπεριφοράς περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένης. Η κοινωνική συνεργασία ανάμεσα στις ΜΚ-ΠΟ και στις επιχειρήσεις προωθείται ευρέως ως μια σημαντική νέα στρατηγική η οποία θα επιφέρει σημαντικά οφέλη στην κοινωνία. Για την επιτυχή έκβαση της συνεργασίας αυτής οι επιχειρήσεις πρέπει να αναγνωρίζουν με ποιες οργανώσεις θα μπορούσαν να συνεργαστούν. Η παρούσα έρευνα έχει ως αντικείμενο μελέτης τις απόψεις των εκπροσώπων του ιδιωτικού τομέα -των ελληνικών επιχειρήσεων και ιδρυμάτων- σχετικά με τα κριτήρια που θεωρούν σημαντικά στην επιλογή των ΜΚ-ΠΟ που χορηγούν. Επίσης διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις των ελληνικών ΜΚ-ΠΟ πάνω στο ίδιο ζήτημα. Με εργαλείο τη συνέντευξη έρευνας, βασισμένη σε ημι-δομημένες ερωτήσεις, πραγματοποιήθηκαν συνολικά 26 συνεντεύξεις με διοικητικά στελέχη των ΜΚ-ΠΟ και του ιδιωτικού τομέα. Συγκεκριμένα 11 από αυτές έγιναν με ΜΚ-ΠΟ, έξι με τράπεζες, έξι με ιδρύματα και 3 με εταιρίες τηλεφωνίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν την σύγκλιση των απόψεων των οργανώσεων και των οργανισμών ως προς τη σπουδαιότητα των κριτηρίων που εξετάσαμε. Από το σύνολο των θέσεων των ΜΚ-ΠΟ και των οργανισμών προκύπτει λοιπόν ότι αναγνωρίζονται ως σημαντικά κριτήρια επιλογής, η αναγνωρισιμότητα των οργανώσεων, η επαγγελματική τους οργάνωση, τα ‘γνωστά’ πρόσωπα των διοικητικών συμβουλίων (Δ.Σ.) τους καθώς και οι γνωριμίες, ο τρόπος δράσης τους καθώς και η βελτίωση της δημόσιας εικόνας των επιχειρήσεων.

masterThesis

Επιχειρήσεις (EL)
Ιδρύματα (EL)
NGO (EL)
ΜΚ-ΠΟ (EL)


2010


2015-11-20T08:20:53Z

Μυτιλήνη




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)