Προσαρμογή, ανακατασκευή και εμπλουτισμός στα ελληνικά, της κλίμακας στάσεων και συμπεριφορών των Maloney, M., Ward, M. and Braucht, N. : «Psychology in Action A revised scale for the measurement of ecological attitudes and knowledge», σε σχέση με θέματα αειφορίας και περιβαλλοντικά προβλήματα. Σύγκριση σε τελειόφοιτους φοιτητές θεωρητικών και θετικών επιστημών

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Προσαρμογή, ανακατασκευή και εμπλουτισμός στα ελληνικά, της κλίμακας στάσεων και συμπεριφορών των Maloney, M., Ward, M. and Braucht, N. : «Psychology in Action A revised scale for the measurement of ecological attitudes and knowledge», σε σχέση με θέματα αειφορίας και περιβαλλοντικά προβλήματα. Σύγκριση σε τελειόφοιτους φοιτητές θεωρητικών και θετικών επιστημών

Αγγέλου, Μιχαήλ - Κωνσταντίνος

Ξανθάκου, Γιώτα

masterThesis

2007
2015-12-16T14:39:31Z


Η παρούσα έρευνα αφορά την καταγραφή και την διερεύνηση αντιλήψεων, στάσεων και γνώσεων τελειόφοιτων φοιτητών, θεωρητικών (185) και θετικών (185) επιστημών, σε τμήματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου ως προς τα περιβαλλοντικά ζητήματα και η συμβολή/επίδραση τους στην αειφόρο ανάπτυξη (370 Φοιτητές/τριες). Από τις απαντήσεις τους σε γραπτό ερωτηματολόγιο διαπιστώθηκαν τα παρακάτω συμπεράσματα: α) Η παρεχόμενη εκπαίδευση και κατάρτιση που παρέχεται στους φοιτητές/τριες στα τμήματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου είναι ανεπαρκής όσον αφορά το γνωστικό πεδίο των περιβαλλοντικών ζητημάτων και κατ’ επέκταση της Π.Ε. β) Η ανησυχία τους, για τα περιβαλλοντικά προβλήματα δεν αποτελεί σημαντικό παράγοντα, ώστε οι φοιτητές/τριες να αλλάξουν τις συνήθειες τους και να υιοθετήσουν στάσεις και συμπεριφορές θετικές προς το περιβάλλον. γ) Οι φοιτητές θετικών επιστημών εμφανίζονται από τη μια να έχουν θετικότερη συμπεριφορά και από την άλλη να έχουν λάβει καλύτερη ενημέρωση για θέματα που αφορούν το περιβάλλον. δ) Η κατάρτιση που παρέχεται στους φοιτητές των θεωρητικών επιστημών, είναι σχετικά ελλιπής σ’ ότι αφορά τις σύγχρονες προκλήσεις των καιρών σχετικά με το περιβάλλον και την Π.Ε. και ε) Η συμμετοχή των φοιτητών σε διάφορες οικολογικές οργανώσεις και περιβαλλοντικές ομάδες είναι πολύ μικρή.


Περιβαλλοντικά προβλήματα
Environmental problems
Environmental education
Attitudes
Γνώσεις
Αειφόρος ανάπτυξη
Knowledge
Στάσεις
Sustainable development

Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.