Ζητήματα Εμπειρίας Χρήστη: Σχεδιαση και Ανάπτυξη Διαδραστικής Πολυμεσικής Εφαρμογής.

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)

Ζητήματα Εμπειρίας Χρήστη: Σχεδιαση και Ανάπτυξη Διαδραστικής Πολυμεσικής Εφαρμογής. (EL)

Μπίμπας, Αθανάσιος - Γεώργιος

Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας. Πολιτισμική Πληροφορική. (EL)

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι υλοποίηση μιας ιστοσελίδας κριτικής βιβλίων που να καλύπτει με τον επαρκέστερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες του ειδικού κοινού της. Για να επιτευχτεί αυτός ο σκοπός ακολουθήθηκε μια σειρά από απαραίτητες ενέργειες. Αρχικά μελετήθηκαν οι αρχές ευχρηστίας και εμπειρίας χρήστη και μετέπειτα πραγματοποιήθηκε έρευνα στο διαδίκτυο για τους υπάρχοντες διαδικτυακούς τόπους που ασχολούνται με την κριτική των βιβλίων. Αφού αναλύθηκαν στοιχεία του σχεδιασμού της διεπαφής-χρήστη στους διαδικτυακούς αυτούς τόπους, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με σκοπό τη διεξαγωγή συνεντεύξεων με βιβλιόφιλους εξοικειωμένους με το διαδίκτυο. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας σε συνδυασμό με τη χρήση των κανόνων ευχρηστίας χρησιμοποιήθηκαν ως βάση για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της ιστοσελίδας κριτικής βιβλίων με τίτλο vivliofan. Μετά την ολοκλήρωση της εφαρμογής, οι άνθρωποι με τους οποίους διεξήχθησαν οι αρχικές συνεντεύξεις αξιολόγησαν την ιστοσελίδα ώστε να διασφαλιστεί ότι το αποτέλεσμα θα συναντά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις απαιτήσεις των χρηστών και θα αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για το βιβλιόφιλο κοινό

masterThesis

Εμπειρία του χρήστη (EL)
Ευχρηστία (EL)
User-experienece (EL)
Usability (EL)


2012


2015-12-16T15:15:56Z

Μυτιλήνη




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.