3D motion tracking: παραγωγή διαφημιστικού βίντεο συνδυαστικής χρήσης τριδιάστατων γραφικών με ζωντανά πλάνα

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)

3D motion tracking: παραγωγή διαφημιστικού βίντεο συνδυαστικής χρήσης τριδιάστατων γραφικών με ζωντανά πλάνα (EL)

Αταλασίδης - Καραντίνης, Βασίλειος - Γεώργιος

Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας. Πολιτισμική Πληροφορική. (EL)

This study deals with the art and technique of 3D motion tracking a function responsible for a lot of blockbusters. This technique is in the process of postproduction pipeline for audiovisual content production, giving another value at the art of editing giving other stuff in the magical world of visual effects (VFX). Feature of the 3D motion tracking is the ability of regeneration two dimensional video in three-dimensional environment. Theoretically, the study was initiated in the power of visual messages than those of speech and press, the evolution of three-dimensional graphics in the movie industry and analyzed in depth the technical parts of 3D motion tracking. The main research goal was to produce a promotional spots, social-informative, which with the help of 3D motion tracking art, highlights the social message in an original, metaphorical way.
Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται την τέχνη και τεχνική του 3D motion tracking• μια λειτουργία υπεύθυνη για πολλές κινηματογραφικές επιτυχίες. Αυτή η τεχνική ανήκει στον τομέα της μεταπαραγωγικής διαδικασίας οπτικοακουστικού υλικού, δίνοντας άλλη αξία στην τέχνη του μοντάζ και εμπλουτίζοντας το μαγικό κόσμο των οπτικών εφέ (VFX) με νέες τεχνοτροπίες. Χαρακτηριστικό γνώρισμα του 3D motion tracking είναι η δυνατότητα ανάπλασης του διδιάστατου βίντεο σε μορφή τριδιάστατου περιβάλλοντος. Σε θεωρητικό επίπεδο, η μελέτη κινήθηκε στα πλαίσια της δύναμης των οπτικών μηνυμάτων σε σύγκριση με αυτών του λόγου και του Τύπου, την εξελικτική πορεία των τριδιάστατων γραφικών στη βιομηχανία του κινηματογράφου καθώς αναλύθηκε σε βάθος η τεχνική του 3D motion tracking. Κύριος στόχος της έρευνας ήταν η παραγωγή ενός διαφημιστικού σποτ, κοινωνικού-ενημερωτικού χαρακτήρα, το οποίο με τη βοήθεια της τέχνης του 3D motion tracking, αναδεικνύει το κοινωνικό μήνυμα, με ένα πρωτότυπο, μεταφορικό τρόπο.

masterThesis

3D space (EN)
Οπτικά εφέ (VFX) (EN)
Visual Effects (VFX) (EN)
3D camera (EN)
3D χώρος (EN)
3D κάμερα (EN)
3D motion tracking (EN)


2012


2015-12-16T15:15:57Z

Μυτιλήνη




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.