Η χρήση εργαλείων ανάπτυξης ψηφιακού περιεχομένου στη δημιουργία τριδιάστατης διαδραστικής περιήγησης στο φρούριο της Μηθύμνης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)

Η χρήση εργαλείων ανάπτυξης ψηφιακού περιεχομένου στη δημιουργία τριδιάστατης διαδραστικής περιήγησης στο φρούριο της Μηθύμνης (EL)

Ιωαννίδης, Ευστράτιος - Λάζαρος

Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας. Πολιτισμική Πληροφορική. (EL)

This study deals with the use of 3d graphics and interaction in the field of archeology and more specific in the castle of Mithimna. All steps, methods, tools, and problems of the project are being thoroughly analyzed. The main goal of the study is to create a virtual tour for the user, so that through immersion, he will be able to see the monument and even improve his experience that may have been compromised by the lack of infrastructures of the area. For the theoretical support of the project it was necessary to describe the four components of the application which are: The 3d graphics, interactivity, interactive applications and the castle of Mithimna.
Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται την εφαρμογή των τριδιάστατων γραφικών και της διάδρασης στον τομέα της αρχαιολογίας και πιο συγκεκριμένα στο φρούριο της Μηθύμνης. Αναλύονται με λεπτομέρεια τα βήματα που ακολουθήθηκαν, οι μέθοδοι, τα εργαλεία καθώς και τα προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν για την υλοποίηση της διαδραστικής εφαρμογής. Στόχος της εργασίας είναι η δημιουργία μιας εικονικής περιήγησης, η οποία δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να γνωρίσει το μνημείο μέσω της εμβύθισης και πιθανόν, εν μέρει, να συμπληρώσει την εμπειρία που προσφέρει στον επισκέπτη, η οποία πολλές φορές υποβιβάζεται, εξαιτίας των ελλείψεων που υπάρχουν στις υποδομές αυτού του σημαντικού χώρου. Για την θεωρητική τεκμηρίωση κρίθηκε απαραίτητη η ανάλυση των τεσσάρων συστατικών στοιχείων της εφαρμογής που είναι: Τα τριδιάστατα γραφικά, η διαδραστικότητα, οι διαδραστικές εφαρμογές και το φρούριο της Μήθυμνας.

masterThesis

Cast (EL)
e of Mithimna (EL)
3d graphics (EL)
ΦΡΟΥΡΙΟ ΜΗΘΥΜΝΑΣ (EL)
Interactive software (EL)
Τριδιάστατα γραφικά (EL)
Διαδραστική εφαρμογή (EL)


2012


2015-12-16T15:15:58Z

Μυτιλήνη




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.