Η αξιολόγηση στα μαθηματικά : θεωρία και πράξη : σχεδιασμός και ανάπτυξη συστήματος αξιολόγησης στα μαθηματικά με την χρήση νέων τεχνολογιών

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η αξιολόγηση στα μαθηματικά : θεωρία και πράξη : σχεδιασμός και ανάπτυξη συστήματος αξιολόγησης στα μαθηματικά με την χρήση νέων τεχνολογιών

Καραγεωργιάδης, Αθανάσιος - Βασίλειος

Αυγερινός, Ευγένιος

masterThesis

2013
2015-12-16T15:28:08Z


Η παρούσα εργασία διερευνά τις μεθόδους αξιολόγησης στα Μαθηματικά και εστιάζεται στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν για την διαμορφωτική αξιολόγηση των μαθητών στα Μαθηματικά. Τα αποτελέσματα και οι καρποί αυτής της έρευνας εφαρμόστηκαν κατά τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του συστήματος αξιολόγησης για τα Μαθηματικά με την χρήση Νέων Τεχνολογιών, που προτείνεται στην παρούσα εργασία. Το σύστημα αποτελείται από 3 επιμέρους υποσυστήματα. Για την πρακτική εφαρμογή των υποσυστημάτων της τράπεζας ερωτήσεων και της διαχείρισης της, δημιουργήθηκαν λογισμικά για ηλεκτρονικό υπολογιστή που υλοποιούν τις λειτουργίες τους. Για το υποσύστημα αυτόματης διόρθωσης των τεστ αξιολόγησης επιλέχθηκε η χρήση ενός δωρεάν και ελεύθερου κώδικα λογισμικού οπτικής αναγνώρισης σημαδιών. Δεδομένου των θετικών αποτελεσμάτων από την πρώτη χρήση του συστήματος, κρίνεται απαραίτητη η περαιτέρω επέκταση και βελτίωσή του.
This paper investigates the assessment methods in Mathematics and focuses on the use of multiple choices questions which can be applied to formative assessment of students in Mathematics. The results and the outcomes of this research were applied during the design and development of the assessment system for Mathematics which use the new technologies proposed in this paper. The system consists of three subsystems. For the practical implementation of the test bank subsystem and management subsystem was created a computer software program for implementing system’s functions. For the automatic test correction subsystem was chosen the use of a free and open source optical mark recognition program. Since the system’s use has positive results from the first use, further expansion and improvement is necessary.


Ηλεκτρονκοί υπολογιστές
Αξιολόγηση
Multiple choice questions
Τεστ αξιολόγησης
Assessment test
Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
Assessment
Computer
Μαθηματικά
Formative assessment
Διαμορφωτική αξιολόγηση
Mathematics

Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.