Εκπαίδευση με τη χρήση τρισδιάστατων περιβάλλοντων: η περίπτωση του διαδικτυακού εικονικού κόσμου "second life"

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εκπαίδευση με τη χρήση τρισδιάστατων περιβάλλοντων: η περίπτωση του διαδικτυακού εικονικού κόσμου "second life"

Παπαδάμου, Τρύφωνας

Τσολακίδης, Κώστας

masterThesis

2009
2015-12-16T15:28:25Z


Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η διερεύνηση του εικονικού κόσμου Second Life ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Η έρευνα ξεκινάει από τα πρώτα στάδια χρήσης του κόσμου και φτάνει μέχρι και την κατασκευή ενός εικονικού κτίσματος, μέσα στο οποίο παρουσιάζεται ένα θέμα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, συγκεκριμένα η παιδαγωγική αντιμετώπιση του καρχαρία ως ενός είδους προς εξαφάνιση. Η χρήση του όρου «Εικονικό Μουσείο» είναι ίσως η πιο κατάλληλη για να περιγραφεί το όλο εγχείρημα. Πέρα από τη μελέτη κατασκευής του χώρου η εργασία εστιάζεται στη μελέτη θεμάτων χρηστικότητας και απόκτησης των κατάλληλων δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών έτσι ώστε να μπορέσουν να το αξιοποιήσουν με τον πιο αποδοτικό τρόπο ως εκπαιδευτικό εργαλείο μέσα στα πλαίσια μιας σύγχρονης τάξης. Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκαν διάφορα υποστηρικτικά sites, ερωτηματολόγια και εφαρμογές μέσα στον εικονικό κόσμο. Το όλο εγχείρημα έγινε αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου.


Virtual museum
Distance learning
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Εκπαίδευση
Second life
Διαδίκτυο
Web
Virtual reality
Environmental education
Εικονική πραγματικότητα
Εικονικό μουσείο
Internet

Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.