Ο λαϊκός πολιτισμός σε συνδυασμό με τη χρήση νέων μέσων ως μέσο επικοινωνίας και προσέγγισης μαθητών με διαφορετική εθνικότητα και πολιτιστικό υπόβαθρο στη σύγχρονη τάξη του δημοτικού σχολείου

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Ο λαϊκός πολιτισμός σε συνδυασμό με τη χρήση νέων μέσων ως μέσο επικοινωνίας και προσέγγισης μαθητών με διαφορετική εθνικότητα και πολιτιστικό υπόβαθρο στη σύγχρονη τάξη του δημοτικού σχολείου (EL)

Λουτριώτη, Γεωργία

aegean

H τεχνολογική εξέλιξη της σύγχρονης εποχής έχει οδηγήσει στην ευρεία ενσωμάτωση των ΤΠΕ στο χώρο της εκπαίδευσης. Η σωστή αξιοποίηση τους μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη στη διδασκαλία των παιδιών και στη μάθηση τους. Στη συγκεκριμένη εργασία θα διερευνηθεί η συμβολή των ΤΠΕ και του λαϊκού πολιτισμού ως τρόπος προσέγγισης μαθητών με διαφορετική εθνικότητα και πολιτισμικό υπόβαθρο σε παιδιά δημοτικού σχολείου. Στόχος είναι να επιτευχθεί μία γόνιμη και εποικοδομητική προσέγγιση όλων των μαθητών/τριών που έχουν διαφορετική εθνικότητα και πολιτισμικό υπόβαθρο και να ξεπεραστεί ο φόβος της ετερότητας. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση σε πλήθος ερευνών που αναφέρονται στις Νέες Τεχνολογίες, στην παράδοση, στην ετερότητα και στον λαϊκό πολιτισμό. Δίνονται όλες οι απαραίτητες εννοιολογικές προσεγγίσεις και χτίζεται με αυτό τον τρόπο το θεωρητικό υπόβαθρο βάσει του οποίου σχεδιάστηκε το ερωτηματολόγιο που αποτελεί και το βασικό εργαλείο συλλογής δεδομένων. Όσον αφορά την επεξεργασία των δεδομένων που συλλέχθηκαν χρησιμοποιείται κυρίως η ποσοτική μέθοδος και ελάχιστα η ποιοτική μέθοδος ώστε να εξαχθούν ασφαλέστερα συμπεράσματα. Η ποσοτική μέθοδος αφορά την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τα ερευνητικά ερωτήματα που έχουν τεθεί. Αυτή πραγματοποιήθηκε με στατιστική ανάλυση των απαντήσεων των ερωτηματολογίων που συλλέχθηκαν. Η ποιοτική μέθοδος περιλαμβάνει την παρατήρηση του ερευνητική και τα πορίσματα από τις συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν με τους μαθητές/ριες. Τα αποτελέσματα - συμπεράσματα που προέκυψαν επιβεβαιώνουν τα βιβλιογραφικά δεδομένα ως προς τη βιωματική μάθηση, τη συμβολή του λαϊκού πολιτισμού και των νέων μέσων στην ανάπτυξη δεξιοτήτων των παιδιών.

masterThesis

θεωρίες μάθησης (EL)
folk culture (EL)
education (EL)
learning theories (EL)
ΤΠΕ (EL)
otherness (EL)
εκπαίδευση (EL)
ICT (EL)
tradition (EL)
ετερότητα (EL)
παράδοση (EL)
λαϊκός πολιτισμός (EL)


2020-01-22


2020-02-25T13:38:30Z

Ρόδος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)