δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Σύγχρονες θεωρίες παρακίνησης και εκπαιδευτική πρακτική: ο ρόλος του/της διευθυντή/ριας της σχολικής μονάδας
(EL)
Καματερού, Αικατερίνη
aegean
Στην παρούσα εργασία ερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με την παρακίνηση. Η έρευνα πραγματοποιήθηκες με γραπτό ερωτηματολόγιο. Οι βασικοί άξονες του ερωτηματολογίου είναι: α) οι κυρίαρχες ανάγκες των εκπαιδευτικών στον εργασιακό χώρο σε τέσσερις βασικές διαστάσεις (την ανάγκη για επιτεύγματα, για ανάπτυξη σχέσεων, για αυτονομία και για ισχύ), β) ο βαθμός ικανοποίησή των εκπαιδευτικών από την εργασία και γ) η εκτίμηση από τους ίδιους της διευθυντικής συμπεριφοράς.
Προσεγγίζονται θεωρητικά και συγκριτικά οι πρώιμες και οι σύγχρονες θεωρίες παρακίνησης.Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 171 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας από το Νομό Δωδεκανήσου. Πραγματοποιήθηκαν περιγραφικές επαγωγικές στατιστικές αναλύσεις ως προς το σύνολο των δηλώσεων. Βασικό ερευνητικό εύρημα είναι η διαπίστωση του υψηλού βαθμού αναγκών, και στις τέσσερις διαστάσεις, των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.