Σύγχρονες θεωρίες παρακίνησης και εκπαιδευτική πρακτική: ο ρόλος του/της διευθυντή/ριας της σχολικής μονάδας

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Σύγχρονες θεωρίες παρακίνησης και εκπαιδευτική πρακτική: ο ρόλος του/της διευθυντή/ριας της σχολικής μονάδας (EL)

Καματερού, Αικατερίνη

aegean

Στην παρούσα εργασία ερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με την παρακίνηση. Η έρευνα πραγματοποιήθηκες με γραπτό ερωτηματολόγιο. Οι βασικοί άξονες του ερωτηματολογίου είναι: α) οι κυρίαρχες ανάγκες των εκπαιδευτικών στον εργασιακό χώρο σε τέσσερις βασικές διαστάσεις (την ανάγκη για επιτεύγματα, για ανάπτυξη σχέσεων, για αυτονομία και για ισχύ), β) ο βαθμός ικανοποίησή των εκπαιδευτικών από την εργασία και γ) η εκτίμηση από τους ίδιους της διευθυντικής συμπεριφοράς. Προσεγγίζονται θεωρητικά και συγκριτικά οι πρώιμες και οι σύγχρονες θεωρίες παρακίνησης.Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 171 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας από το Νομό Δωδεκανήσου. Πραγματοποιήθηκαν περιγραφικές επαγωγικές στατιστικές αναλύσεις ως προς το σύνολο των δηλώσεων. Βασικό ερευνητικό εύρημα είναι η διαπίστωση του υψηλού βαθμού αναγκών, και στις τέσσερις διαστάσεις, των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

masterThesis

needs (EL)
οργανωσιακή δικαιοσύνη (EL)
motivation (EL)
deficit principle (EL)
job enrichment (EL)
παρακίνηση (EL)
εργασιακή ικανοποίηση (EL)
προσδοκία (EL)
organizational justice (EL)
σχεδιασμός εργασίας (EL)
αρχή προοδευτικότητας (EL)
job design (EL)
expectancy (EL)
ανάγκες (EL)
job satisfaction (EL)
εμπλουτισμός εργασίας (EL)
αρχή του ελλείμματος (EL)
progression principle (EL)


2020-01-21


2020-03-26T13:42:40Z

Ρόδος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)