Practical applications of new technologies in museopedagogical programs: the use of augmented reality at the OTE group telecommunications museum: case study
Πρακτικές εφαρμογές νέων τεχνολογιών σε μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα: χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας στο μουσείο τηλεπικοινωνιών ομίλου ΟΤΕ: μελέτη περίπτωσης
(EL)
Practical applications of new technologies in museopedagogical programs: the use of augmented reality at the OTE group telecommunications museum: case study
(EL)
Κούκος, Βασίλειος
aegean
Στις ενότητες που ακολουθούν, ο αναγνώστης έχει την δυνατότητα να αναγνωρίσει την ιστορική εξέλιξη του μουσείου, με όλες τις διαστάσεις που αυτό λάμβανε ανά εποχή στην κοινωνία, να μελετήσει το θεωρητικό πλαίσιο που έχει αναπτυχθεί γύρω από τις σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους που αναπτύσσονται αναφορικά με την σύμπραξη των νέων τεχνολογιών στις διαδικασίες μάθησης, αλλά και στην δημιουργία μουσειοπαιδαγωγικών προγραμμάτων, και τέλος, έχει την δυνατότητα να ορίσει, μέσω των παρεχόμενων αναλυτικών επεξηγήσεων, την έννοια της επαυξημένης πραγματικότητας και τις πρωτοποριακές δυνατότητες που παρέχει στον χρήστη αυτής. Επιπροσθέτως, στο κεφάλαιο που αναφέρεται στο πεδίο μελέτης, θα παρουσιαστεί τόσο η συνολική εικόνα του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών, όσο και οι περιπτώσεις σχεδιασμού και εφαρμογής της επαυξημένης πραγματικότητας εντός της έκθεσης. Στην πορεία της έκτασης της εργασίας, θα παρουσιαστούν τα συνολικά αποτελέσματα της έρευνας, με αναλυτικούς στατιστικούς πίνακες δεδομένων, καθώς και πλήρη επεξήγηση αυτών. Η συγκεκριμένη εργασία θα ολοκληρωθεί με την ανάδειξη των τελικών συμπερασμάτων και την αναγνώριση του ποσοστού που, τελικά, οι νέες τεχνολογίες, και ιδιαίτερα η επαυξημένη πραγματικότητα, ενισχύει ή δυσχεραίνει τις διαδικασίες μάθησης, ακόμα και σε έναν άτυπο φορέα εκπαίδευσης, όπως ένα μουσείο.