Study and evaluation of proposing teaching methods with the use of interactive tools and online courses in (CourseLab) environment & with an emphasis in physics of fifth grade in primary school, unit 6 (electricity): development of ideal teaching practices, creation and production of teaching materials

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Μελέτη και αξιολόγηση διδακτικών προτάσεων με τη χρήση διαδραστικών εργαλείων και ηλεκτρονικών μαθημάτων σε περιβάλλον (CourseLab) με έμφαση στη φυσική Ε’ δημοτικού ενότητα 6 (ηλεκτρισμός): ανάπτυξη καλών διδακτικών πρακτικών, δημιουργία και παραγωγή διδακτικού υλικού (EL)
Study and evaluation of proposing teaching methods with the use of interactive tools and online courses in (CourseLab) environment & with an emphasis in physics of fifth grade in primary school, unit 6 (electricity): development of ideal teaching practices, creation and production of teaching materials (EL)

Γεωργάς, Εμμανουήλ

aegean

Στη σύγχρονη εποχή οι νέες τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας (Τ.Π.Ε) έχουν ενταχθεί στην εκπαίδευση. Οι Τ.Π.Ε μέσα από εκπαιδευτικά λογισμικά και προγράμματα που εφαρμόζονται στην σχολική τάξη επηρεάζουν και τον κλάδο της εκπαίδευσης με τη διαθεματική εκπαίδευση και να συντελούν στη δημιουργία δυναμικών μαθησιακών περιβαλλόντων. Μέσα από αυτό τον τρόπο οι μαθητές αποκτούν εκπαιδευτικές εμπειρίες που τους μετατρέπουν από απλό δέκτη γνώσης σε άτομο με ενεργό συμμετοχή στην εκπαίδευση του. Με τη εφαρμογής του CourseLab στα πλαίσια της πραγματικής διδασκαλία στο μάθημα της Φυσική Ε΄ Δημοτικού: ενότητα 6 με τίτλο «Ηλεκτρισμός». Δημιουργήθηκε εκπαιδευτικό λογισμικό που σχεδιάστηκε για να δώσει μια διαφορετική οπτική στη διδασκαλία της έννοιας του Στατικού Ηλεκτρισμού. Ο κυριότερος στόχος του λογισμικού αυτού είναι η κατανόηση της έννοιας του Στατικού Ηλεκτρισμού μέσα από την ηλεκτρονική μάθηση. Η νέα γνώση δόθηκε στα παιδιά με ένα διδακτικό σενάριο που βασίστηκε στο βασικό εγχειρίδιο του μαθητή και του εκπαιδευτικού. Η διδασκαλία πραγματοποιήθηκε σε συνολικά 45 μαθητές (28 αγόρια, 17 κορίτσια). Οι μαθητές δούλεψαν σε ομάδες. Φάνηκε πως ενθουσιαστήκαν και κατανόησαν την έννοια του στατικού ηλεκτρισμού με την εφαρμογή. Τέλος, με την παιγνιώδη μορφή των ασκήσεων στον ηλεκτρονικό υπολογιστή με τα βίντεο και άλλα πολυμέσα που χρησιμοποιήθηκαν, το ενδιαφέρον των παιδιών ήταν αμείωτο σε όλη τη διάρκεια και μπορεί να θεωρηθεί επιτυχής η διδασκαλία με την επίτευξη των στόχων που είχαν τεθεί.

masterThesis

educational software (EL)
διδασκαλία (EL)
εκπαιδευτικό λογισμικό (EL)
electricity (EL)
teaching (EL)
ICT (EL)
ηλεκτρισμός (EL)
Τ.Π.Ε (EL)


2018-02-01


2020-04-06T05:26:35Z

Ρόδος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)