Η αντίληψη της ποιότητας στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες: μία εμπειρική διερεύνηση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Η αντίληψη της ποιότητας στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες: μία εμπειρική διερεύνηση (EL)

Κλιτσίδη, Χρυσούλα

aegean

Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε ώστε να άπτεται του ζητήματος της ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Αυτό θα αποτελέσει και το βασικό ζήτημα της παρούσας προσπάθειας. Η εργασία διαιρείται σε δύο μέρη: στο θεωρητικό και στο ερευνητικό μέρος. Το θεωρητικό μέρος της εργασίας απαρτίζεται από τρία κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται γενικότερα στον τομέα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και θα μπορούσε να θεωρηθεί ένα εισαγωγικό και γενικό κεφάλαιο της εργασίας.Το δεύτερο κεφάλαιο, αναφέρεται στο θέμα της ποιότητας, το οποίο αποτελεί και κεντρικό θέμα της παρούσας εργασίας.Το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους, περιλαμβάνει το ζήτημα της αντίληψης και της εκτίμησης/ μέτρησης της ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις..

bachelorThesis

tourist (EL)
τουρίστες (EL)
hotels (EL)
ξενοδοχεία (EL)
services (EL)
υπηρεσίες (EL)


2019-05-07


2020-04-13T12:36:08Z

Χίος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.