Διερεύνηση του βαθμού αξιοποίησης των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης (ΣΔΜ) από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Διερεύνηση του βαθμού αξιοποίησης των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης (ΣΔΜ) από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας (EL)

Κάτσενου, Αγγελική

aegean

Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελούν τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης και η εφαρμογή τους στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ειδικότερα, σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετήσει-διερευνήσει το βαθμό αξιοποίησης των συστημάτων αυτών από τους εκπαιδευτικούς της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής βαθμίδας . Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας παρουσιάστηκαν ζητήματα ηλεκτρονικής μάθησης , εξ΄αποστάσεως εκπαίδευσης και Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης ενώ έγινε μια μικρή αναφορά στα βασικότερα από αυτά τα συστήματα. Στην συνέχεια εκτενής ανάλυση έγινε και σε θέματα που σχετίζονται με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αλλά και με ζητήματα ευχρηστίας των συστημάτων σαν πιθανοί λόγοι της μη αξιοποίησής τους στο δημοτικό σχολείο. Η παρούσα έρευνα αποτελεί μία δημοσκοπική μελέτη στα πλαίσια της οποίας συμμετείχαν 126 εκπαιδευτές/τριες. Ερευνητικό μας εργαλείο ήταν το ερωτηματολόγιο 2 κατασκευασμένο στο typeform [Εικόνα 2.1 - 2.3] με κλειστού τύπου ερωτήσεις κατά βάση. Τα κύρια αποτελέσματα της έρευνας τα οποία και επιβεβαίωσαν τις αρχικές μας υποθέσεις έδειξαν ότι τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά δεν υπάρχει επαρκής εκπαίδευση πάνω στα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης κυρίως σε προπτυχιακό επίπεδο. Επίσης, σύμφωνα και με την ανατροφοδότηση που λάβαμε από τους εκπαιδευτικούς συμπεραίνουμε ότι οι διαθέσιμες πλατφόρμες είναι απαραίτητο να γίνουν πιο εύχρηστες λειτουργικά και πιο εύκολα προσβάσιμες από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές συνολικά. Παρόλα αυτά όμως φάνηκε να έχουν θετική στάση αναφορικά με το γεγονός ότι η χρήση των ΣΔΜ υποστηρίζει την διδασκαλία τους και αυξάνει την ποιότητα της

masterThesis

e-learning (EL)
ΣΔΜ (EL)
DMA (EL)
εκπαίδευση (EL)
ηλεκτρονική μάθηση (EL)
eucation (EL)


2019-03


2020-04-13T12:37:45Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.