Βελτίωση της εμπειρίας του επιβάτη ενός κρουαζιερόπλοιου μέσω μίας εφαρμογής κινητού τηλεφώνου (Mobile Application)

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)
Βελτίωση της εμπειρίας του επιβάτη ενός κρουαζιερόπλοιου μέσω μίας εφαρμογής κινητού τηλεφώνου (Mobile Application) (EL)

Καλοκύρης, Γεώργιος

aegean

Σε αυτή την εργασία θα παρουσιαστεί ο σχεδιασμός και η χρήση μία διαδικτυακής εφαρμογής για κινητά, η οποία θα βελτιώσει την εμπειρία του επιβάτη ενός κρουαζιερόπλοιου, αυτοματοποιώντας ήδη υπάρχουσες παροχές ή υπηρεσίες αλλά και δίνοντας του τη δυνατότητα να εξερευνήσει νέες. Ο κύριος σκοπός της εφαρμογής μας είναι να αυξήσουμε την εμπειρία του επιβάτη κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας μέσω της εφαρμογής μας, να δημιουργήσουμε νέα έσοδα με τις λειτουργίες που θα αναλύσουμε παρακάτω αλλά και να κατασκευάσουμε ένα νέο κανάλι επικοινωνίας προς τον επιβάτη.

bachelorThesis

mobile application (EN)
cruise (EN)
customer experience (EN)


2018


2020-04-14T12:17:03Z

Χίος



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.