Affecting the attitude of different user groups by using persuasive design techniques in e-commerce

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Affecting the attitude of different user groups by using persuasive design techniques in e-commerce
Classification of online customers and persuasion techniques: how to change consumers’ attitudes and behaviors (EN)
Αλλαγή συμπεριφοράς χρηστών ηλεκτρονικού εμπορίου με χρήση τεχνικών πειθούς (EN)

Dionisiou, Georgios
Zacharioudakis, Manos

aegean

Κατά τη λήψη μιας απόφασης, θα ήταν ωραίο να πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι λαμβάνουν υπόψιν όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες, ώστε να καθοδηγήσουν τη σκέψη τους. Η πραγματικότητα πολύ συχνά όμως είναι διαφορετική. Στις ολοένα και πιο υπερφορτωμένες ζωές μας, χρειαζόμαστε σημάδια, συντομεύσεις και κανόνες για να καθοδηγήσουμε τη λήψη αποφάσεων. Ο καθηγητής Robert Cialdini, μπόρεσε και δημιούργησε έξι τέτοιους εμπειρικούς κανόνες μέσα από τις έρευνές του, οι οποίες καθοδηγούν τη συμπεριφορά των ανθρώπων. Φυσικά στον 21ο αιώνα με το ηλεκτρονικό εμπόριο σε τεράστια άνθιση, το ερώτημα που έχει - αρκετά χρόνια πριν – τεθεί είναι το κατά πόσο αυτές οι συντομεύσεις/τακτικές μπορούν να επηρεάσουν την ηλεκτρονική συμπεριφορά των χρηστών. Σε συνδυασμό με πολλές άλλες έρευνες (όπως αυτές αναφέρονται στη βιβλιογραφία) οι οποίες αναφέρονται στην εμπειρία των χρηστών και τη στάση που αυτοί διαμορφώνουν απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο και πιο συγκεκριμένα απέναντι σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα, το ερώτημα που γεννάται είναι το αν αυτές οι τεχνικές επηρεάζουν και αν επηρεάζουν, το πώς, διαφορετικές ομάδες χρηστών. Στην παρούσα λοιπόν διπλωματική, εξετάζουμε δυο από αυτές τις τακτικές του Robert Cialdini προσπαθώντας να ερμηνεύσουμε την επιρροή που ασκείται στις διαφορετικές ομάδες χρηστών - με ήδη διαμορφωμένη η όχι στάση. Θα μπορούσαμε άραγε να μειώσουμε το ποσοστό των ανολοκλήρωτων παραγγελιών σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, με την κατάλληλη χρήση τέτοιων τεχνικών, λαμβάνοντας υπόψιν τη στάση του εκάστοτε χρήστη;

masterThesis

persuasion (EL)
χρηστών (EL)
ηλεκτρονικό (EL)
techniques (EL)
εμπόριο (EL)
πειθούς (EL)
e-commerce (EL)
behaviour (EL)
συμπεριφορά (EL)
classification (EL)
τεχνικές (EL)


2018-07-26


2020-04-22T08:24:11Z

Σάμος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.