Διδάσκοντας πιθανότητες στο δημοτικό σχολείο: διερεύνηση των στάσεων, αντιλήψεων και πεποιθήσεων των δάσκαλων και υποψήφιων δασκάλων για το αντικείμενο των πιθανοτήτων

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Διδάσκοντας πιθανότητες στο δημοτικό σχολείο: διερεύνηση των στάσεων, αντιλήψεων και πεποιθήσεων των δάσκαλων και υποψήφιων δασκάλων για το αντικείμενο των πιθανοτήτων (EL)

Ζώρζος, Μιχαήλ

aegean

Οι πιθανότητες είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας. Στο σχολείο βέβαια τα παιδιά δυσκολεύονται να κατανοήσουν τη συγκεκριμένη θεωρία. Μια πιθανοτική έννοια για να διδαχτεί δεν πρέπει μόνο ο δάσκαλος να είναι καλά καταρτισμένος. Χρειάζεται ένα γνωστικό υπόβαθρο για να μπορέσει ο μαθητής να κατανοήσει τις νέες έννοιες, αλλά και να τις χρησημοποιήσει στη καθημερινότητα του. Οι έννοιες αυτές βέβαια επιρεάζονται από τις υπάρχουσες αντιλήψεις των παιδιών και για αυτό είναι απαραίτητες έρευνες όπως η δεδομένη, για να βοηθήσουν τον εκπαιδευτικό να χτίσει τη νέα έννοια πάνω στις υπάρχουσες αντιλήψεις. Η συγκεκριμένη εργασία διερευνά τις αντιλήψεις τόσο των μαθητών ηλικίας από 8 εώς 17 ετών, όσο και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευεροβάθμιας εκπαίδευσης και των φοιτήτών του Παιδαγωγικού τμήματος Ρόδου.

masterThesis

new technology (EL)
perceptions (EL)
πιθανότητες (EL)
νέες τεχνολογίες (EL)
αντιλήψεις (EL)
probabilities (EL)


2018-09


2020-05-04T12:21:56Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.