Η αξιοποίηση του λογισμικού Skype στη σχολική τάξη του δημοτικού

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

The educational use of Skype in primary school (EL)
Η αξιοποίηση του λογισμικού Skype στη σχολική τάξη του δημοτικού (EL)

Μαυροπούλου, Χριστίνα

aegean

Μέσα σε έναν κόσµο που διαρκώς αλλάζει, η ενίσχυση των γνώσεων διαδραµατίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο για την απόκτηση χρήσιµων προσόντων, για την εύρεση εργασίας ή απλώς για την ανάπτυξη της προσωπικότητας. Στο κατώφλι του 21ου αιώνα, η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη και η εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) σε κάθε τομέα της σύγχρονης ζωής, καθιστά αναγκαία και την εισαγωγή τους στην εκπαίδευση. Με την παρούσα μεταπτυχιακή εργασία επιχειρείται η διερεύνηση του βαθμού ένταξης και αξιοποίησης του λογισμικού Skype και της εκπαιδευτικής πλατφόρμας της Microsoft «Skype in the Classroom» στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η εργασία θα παρουσιάσει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να εφαρμόσει και να αξιοποιήσει ένας εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης το λογισμικό Skype στην διδακτική και μαθησιακή διαδικασία. Θα δοθεί έμφαση στην παιδαγωγική του αξιοποίηση και στην αξία της ενσωμάτωσής του κατά τη διδακτική πράξη. Παρουσιάζονται ακόμη τα αποτελέσματα έρευνας, στην οποία συμμετείχαν εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι είχαν χρησιμοποιήσει το λογισμικό Skype στην σχολική τάξη. Η έρευνα εστιάζει στη διερεύνηση του βαθμού αποδοχής και της έντασης της χρήσης του λογισμικού και της εκπαιδευτικής πλατφόρμας από τους εκπαιδευτικούς. Η έρευνα στηρίχθηκε στην Ενοποιημένη Θεωρία της Αποδοχής και της Χρήσης της Τεχνολογίας (Unified Theory of Acceptance and Use of Technology, UTAUT).

masterThesis

Skype (EL)
λογισμικό (EL)
ΤΠΕ (EL)
πρωτοβάθμια (EL)
ICT (EL)
primary (EL)


2018


2020-05-10T07:25:03Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.