Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο φαινόμενο της παραμέλησης και κακοποίησης ανηλίκων: μια κριτική προσέγγιση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο φαινόμενο της παραμέλησης και κακοποίησης ανηλίκων: μια κριτική προσέγγιση (EL)

Παπουτσής, Δημήτριος

aegean

Σκοπός της παρούσας διπλωματικής ήταν η προσέγγιση, ανάλυση και αποτύπωση του φαινομένου της παιδικής παραμέλησης και κακοποίησης, όπως αποκρυσταλλώθηκε από τις σχετικές έρευνες, σε συνάρτηση με την εκπαιδευτική διαδικασία και συγκεκριμένα, με τον ρόλο που μπορεί ή καλείται να παίξει ο εκπαιδευτικός σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο σχολικό πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Για τον λόγο αυτό, εξετάσαμε τις μορφές, τις προεκτάσεις και τις διαστάσεις που λαμβάνει η κακοποίηση των ανηλίκων, ενώ παράλληλα επιλέξαμε να ακολουθήσουμε μία χρονολογική και γραμμική απεικόνιση της επιστημονικής προσέγγισης του εγκλήματος και της νομικής του υπόστασης, όπως αποτυπώνεται στο ισχύον δίκαιο της χώρας, υπό το πρίσμα των ιδεολογικών προσεγγίσεων του εγκλήματος. Μας απασχόλησε, επίσης, ο προσδιορισμός του ρόλου του εκπαιδευτικού ειδικά και του σχολείου εν γένει στο πλαίσιο της σύγχρονης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τέλος, επιδιώξαμε να παρουσιάσουμε το θέμα μας όσο το δυνατόν πιο επιστημονικά, αναλύοντας την επιλεχθείσα βιβλιογραφία μέσα από συγκεκριμένη μεθοδολογία και συνοψίζοντας τα επιστημονικά και απτά δεδομένα που προέκυψαν από την έρευνά μας.

masterThesis

παραμέληση (EL)
εκπαιδευτικοί (EL)
παιδική κακοποίηση (EL)


2017-06


2020-05-11T11:16:24Z

Μυτιλήνη




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.