The digital narrative in education: the attitudes and perceptions of primary school teachers for the learning outcomes

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την ψηφιακή αφήγηση και την διδακτική αξιοποίησή της (EL)
The digital narrative in education: the attitudes and perceptions of primary school teachers for the learning outcomes (EL)

Φούκα, Καλλιόπη

aegean

Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει τις στάσεις και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την ψηφιακή αφήγηση και τη διδακτική αξιοποίηση της. Συγκεκριμένα, μέσω ερωτηματολογίων με εκπαιδευτικούς θα καταγραφεί κατά πόσο γνωρίζουν την ψηφιακή αφήγηση, αν θα τη χρησιμοποιούσαν ως διδακτικό εργαλείο, εάν γνωρίζουν λογισμικά ψηφιακής αφήγησης και εάν πιστεύουν πως η ψηφιακή εκπαίδευση ως διδακτικό εργαλείο είναι αποτελεσματικός τρόπος μάθησης για τα παιδιά. Οι λόγοι που οδήγησαν στην επιλογή της μελέτης και έρευνας του παραπάνω θέματος έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι οι Νέες Τεχνολογίες έχουν εισβάλει ενεργά στη σχολική πραγματικότητα.

masterThesis

digital narrative (EL)
ψηφιακές τεχνολογίες (EL)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση (EL)
primary education (EL)
digital technologies (EL)
ψηφιακή αφήγηση (EL)


2018-09-14


2020-05-14T13:58:36Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.