The importance of Differentiation and Cost Leadership on Customer Relationship Management and its role on Bank Performance

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Αποθετήριο ΔΙ.ΠΑ.Ε.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)
The importance of Differentiation and Cost Leadership on Customer Relationship Management and its role on Bank Performance (EN)

Kapralos, Ilias (EN)

Plakogiannaki, Emmanouela (EN)
Argouslidis, Paris (EN)
Dr Grougiou, Vassiliki (EN)
School of Economics, Business Administration and Legal Studies, Executive MBA (EN)

masterThesis

Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (EL)
International Hellenic University (EN)

2013-08


School of Economics and Business Administration, Executive MBA programme (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.