Συγκριτική Θεώρηση των Κινήτρων Συμμετοχής των Ενηλίκων Μεταναστών στα Προγράμματα της Διά Βίου Μάθησης.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2019 (EL)

Συγκριτική Θεώρηση των Κινήτρων Συμμετοχής των Ενηλίκων Μεταναστών στα Προγράμματα της Διά Βίου Μάθησης. (EL)

Θεοδωρακοπούλου, Θωμαϊτσα Γρ.

Στην παρούσα ανακοίνωση παρατίθεται εκτενής αναφορά, τόσο στο θεωρητικό πλαίσιο, που αφορά στα ψυχοκοινωνικά κίνητρα, τα οποία ωθούν ή αποθαρρύνουν τους ενήλικες εκπαιδευόμενους να συμμετέχουν ή όχι σε εκπαιδευτικά προγράμματα Διά Βίου Μάθησης, όσο και στα εμπειρικά αποτελέσματα που προέκυψαν από σχετική έρευνα. Για την υλοποίηση της έρευνας αυτής προκρίθηκε η ποσοτική έρευνα. Κατά την ποσοτική έρευνα και προκειμένου να διερευνηθούν οι απόψεις των ενηλίκων μεταναστών σχετικά με τα κίνητρα συμμετοχής στο πρόγραμμα, αποφασίστηκε η χρήση γνωστού ερωτηματολογίου. Η επιλογή των εκπαιδευομένων έγινε με απλή τυχαία δειγματοληψία (simplerandomsampling) και με την μέθοδο της δειγματοληψίας της ευκολίας ή ευχέρειας (conveniencesampling).Το παρόν ερευνητικό εγχείρημα επιβεβαιώνει αφενός τα αποτελέσματα άλλων ερευνών, που ανάγουν τη συμμετοχή του ενήλικα σε εκπαιδευτικά προγράμματα σε ποικιλία κινήτρων (προσωπικών, κοινωνικών, γνωστικών, επαγγελματικών, κ.ά), και αφετέρου τις θεωρίες κινήτρων (Cross, 1981), σύμφωνα με τις οποίες η συμμετοχή των ενηλίκων σε εκπαιδευτικά προγράμματα προκύπτει από την αλληλεπίδραση περιβαλλοντικών παραγόντων και παραγόντων προσωπικότητας. (EL)
  This paper provides an extensive reference to both the theoretical framework of psychosocial motivation that drives or discourages adult learners from participating in lifelong learning programs or in empirical results obtained from relevant research. In order to carry out this research, quantitative research was undertaken. In quantitative research and in order to explore the views of adult migrants on the incentives to participate in the program, it was decided to use a known questionnaire. The selection of learners was done by simple random sampling and convenience sampling. This research project confirms the results of other surveys that determine the participation of adults in educational programs in a variety of incentives (personal, social, cognitive, professional, etc.) and incentive theories (Cross, 1981), according to which the participation of adults in educational programs results from the interaction factors and personality factors. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

Εκπαίδευση Ενηλίκων (EL)
κίνητρα (EL)
συμμετοχή (EL)
Participation (EN)
Motivations (EN)
Adult Education (EN)


Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία

Ελληνική γλώσσα

2019-10-15


Hellenic Scientific Institute Economics of Education & Lifelong Learning, of Research & In (EL)

2529-2153
Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία; Τόμ. 2 (2019): Πρακτικά του 2ου Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Ελλάδα-Ευρώπη 2020: Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα, Νέες Τεχνολογίες, Καινοτομία και Οικονομία», Λαμία 28, 29, 30 Σεπτεμβρίου 2018; 354-360 (EL)
Education, Lifelong Learning, R&D, Innovation and Economy; Vol. 2 (2019): Proceedings of the 2nd Panhellenic Scientific Conference with International Participation “Greece-Europe 2020: Education, Lifelong Learning, Research, New Technologies, Innovation and Economy”, Lamia, 28,29,30 September 2018; 354-360 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2019 ΘΩΜΑΙΤΣΑ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.