Marketing και Επικοινωνιακή Πολιτική στην Εκπαίδευση ως Μοχλός Ανάπτυξης των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Μονάδων: Μελέτη Περίπτωσης

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Marketing και Επικοινωνιακή Πολιτική στην Εκπαίδευση ως Μοχλός Ανάπτυξης των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Μονάδων: Μελέτη Περίπτωσης (EL)
Marketing and Communications Media in Education as a Gear for Growth in Private Educational Units: Case Study (EN)

Χάδου (Chadou), Νικολέτα (Nikoleta) Α.

Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο την ουσιαστική μελέτη, την εμβάθυνση και διερεύνηση των πτυχών εφαρμογής τόσο στην θεωρία όσο και την πράξη του σύγχρονου marketing στην Εκπαίδευση. Οι βασικές διαστάσεις της ανοδικής ανάπτυξης, της βιώσιμης ποιοτικής και οικονομικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών μονάδων παρουσιάζονται σε σχέση με το στόχο τους "Καινοτομία και κυριαρχία στην κορυφή της εκπαιδευτικής αγοράς". Το Marketing αποτελεσματικά θέτει τις εκπαιδευτικές μονάδες σε τροχιά ανάπτυξης που είναι σήμερα το ζητούμενο για την εκπαίδευση. Επιπλέον, μέσα από την αξιολόγηση των πλαισίων (θεωρητικό, θεσμικό και ερευνητικό) συστημικά προσεγγίζονται και παρουσιάζονται τα εξής: ερευνητικό ερώτημα, μέθοδος, βάση διερεύνησης σχεδιασμού, ευρήματα, συζήτηση, προτάσεις. (EL)
The present study has as object the substantial study, thorough examination and scrutiny of aspects of both theoretical and practical application of modern marketing in Education. Basic dimensions of the point of ascendant development, sustainable qualitative and economic growth of educational units are presented in regard to their target “Innovation and dominance at the peak of educational market”. Marketing effectively places educational units in orbit of development that is required nowadays for education. Furthermore, framework reviews (theoretical, legal and research) are reported and systemic approaches are presented to the following: research question, method, design, findings, discussion, recommendations. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

Μάρκετινγκ (EL)
Εκπαίδευση (EL)
Επικοινωνιακή Πολιτική (EL)
Ανάπτυξη της Εκπαίδευσης (EL)
Communications Media (EN)
Educational Development (EN)
Education (EN)
Marketing (EN)


Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία

Ελληνική γλώσσα

2017-05-11


Hellenic Scientific Institute Economics of Education & Lifelong Learning, of Research & In (EL)

2529-2153
Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία; Τόμ. 1 (2016); 179-187 (EL)
Education, Lifelong Learning, R&D, Innovation and Economy; Vol. 1 (2016); 179-187 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Νικολέτα (Nikoleta) Α. Χάδου (Chadou) (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.