Εργαστήριο Τηλεκπαίδευσης Τμήματος Πληροφορικής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας: Πτυχές του Επιστημονικού και Ερευνητικού Έργου στα Πλαίσια του Προγράμματος Μy Name is Teacher

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Εργαστήριο Τηλεκπαίδευσης Τμήματος Πληροφορικής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας: Πτυχές του Επιστημονικού και Ερευνητικού Έργου στα Πλαίσια του Προγράμματος Μy Name is Teacher (EL)

Ζυγούρης, Νικόλαος
Φρούντας, Ιάκωβος
Πάγκαλη, Αλεξάνδρα
Χαλβαντζή, Ιωάννα
Μποβολή, Μαρία
Μουσούλη, Ράνια
Σταμούλης, Γεώργιος
Μεγαλοοικονόμου, Ρεγγίνα
Παντόπουλος, Φώτης
Βαβουγυιός, Διονύσιος

Το Τμήμα Πληροφορικής της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ανακοινώνει τους στόχους και τις δράσεις του Εργαστηρίου Τηλεκπαίδευσης ως εξής: α) Διδασκαλία μαθημάτων του Προγράμματος Σπουδών με τα υπάρχοντα (e-class), αλλά και νέα, εργαλεία τηλεκπαίδευσης, που αντικειμενικά θα διευκολύνουν τόσο το τρέχον διδακτικό πρόγραμμα εντός τάξης (real-time), όσο και την από απόσταση δυνατότητα παρακολούθησης των φοιτητών, β) Συμβουλευτική παρέμβαση του Τμήματος στις υπάρχουσες δομές και προϊόντα τηλεκπαίδευσης που κυκλοφορούν και διατίθενται στην αγορά ως εργαλεία πληροφορικής, γ) Ερευνητική δραστηριότητα σε επίπεδο μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών με τη συνεργασία επιστημόνων και πανεπιστημίων του εξωτερικού, προκειμένου να εξελιχθούν τα εργαλεία Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης σε ό,τι αφορά τη φιλοσοφία τους ιδιαίτερα στο πεδίο της Διδακτικής (δια ζώσης και από απόσταση), δ) Ανάπτυξη εξελιγμένων μοντέλων Διδακτικής για εκπαιδευτικούς Β’βάθμιας και Γ’βάθμιας σε πραγματικό εκπαιδευτικό περιβάλλον και εξοικείωσή τους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. (EL)
The Department of Informatics, in the Faculty of Sciences, at the University of Thessaly announces its objectives and its actions as follows: a) The teaching of courses of the study programs with the existing (e-class), but also new tools of teletraining that will facilitate objectively the current teaching program in class (real-time), as well as the possibility of the e-learning attendance of students. b) Αdvisory intervention of the Department in the existing structures and teletraining products that circulate and are available on the market as ΙΤ (computer) tools. c) Research activity in a postgraduate and doctorate level with the collaboration of scientists and Universities abroad, in order the philosophy of the tools of the Asynchronous and Synchronous teletraining to be developed, focusing mainly in the field of the Teaching Science (in person and distance learning). d) Development of sophisticated models of Teaching for the teachers of Secondary and Τertiary (higher) Education in a real educational environment and their familiarization with the use of new technologies in education. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

επιμόρφωση (EL)
τηλεκπαίδευση (EL)
διδακτική (EL)
ηλεκτρονικά εργαλεία (EL)
teletraining (EN)
e-tools (EN)
teaching (EN)
training (EN)


Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία

Ελληνική γλώσσα

2017-05-11


Hellenic Scientific Institute Economics of Education & Lifelong Learning, of Research & In (EL)

2529-2153
Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία; Τόμ. 1 (2016); 424-432 (EL)
Education, Lifelong Learning, R&D, Innovation and Economy; Vol. 1 (2016); 424-432 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Φώτης Παντόπουλος, Ιωάννα Χαλβαντζή, Μαρία Μποβολή, Ρεγγίνα Μεγαλοοικονόμου, Νικόλαος Ζυγούρης, Ιάκωβος Φρούντας, Ράνια Μουσούλη, Αλεξάνδρα Πάγκαλη, Διονύσιος Βαβουγυιός, Γεώργιος Σταμούλης (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.