This item is provided by the institution :

Repository :
Kallipos Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Διαχείριση δεδομένων και επιχειρηματική ευφυΐα (EL)
Data Management and Business Intelligence (EN)

Καρδαράς, Δημήτριος (EL)
Σταλίδης, Γεώργιος (EL)
Kardaras, Dimitrios (EN)
Stalidis, Georgios (EN)

Διαμαντάρας, Κωνσταντίνος (EL)
Τριανταφύλλου, Σωτήριος (EL)
Κάλλιπος (EL)
Kallipos (EN)
Diamantaras, Konstantinos (EN)
Triantafillou, Sotirios (EN)

Το βιβλίο απευθύνεται σε προπτυχιακούς φοιτητές διοίκησης επιχειρήσεων ή/και μάρκετινγκ και καλύπτει δύο βασικές αλληλένδετες μεταξύ τους γνωστικές περιοχές της πληροφορικής. Στο πρώτο μέρος του το βιβλίο περιλαμβάνει τις βασικές αρχές βάσεων δεδομένων και ειδικότερα θέματα συλλογής και αξιολόγησης δεδομένων σε περιβάλλον επιχειρήσεων. Στο δεύτερο μέρος εισάγει τους αναγνώστες στα θέματα επιχειρηματικής ευφυΐας όπως εξόρυξη γνώσης από δεδομένα, επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων, μοντέλα πρόβλεψης, αναπαράσταση γνώσης και στήριξη αποφάσεων. Σκοπός του βιβλίου συνολικά είναι η εξοικείωση, μέσω εύληπτης θεωρίας και πρακτικών εφαρμογών, με τα σύγχρονα εργαλεία συλλογής και ανάλυσης δεδομένων, της εξαγωγής γνώσης και της αποτελεσματικής χρήσης της γνώσης αυτής στην επίλυση προβλημάτων. Παρουσιάζονται εφαρμογές όπως πρόβλεψη συμπεριφοράς καταναλωτών, επιλογή αγοράς στόχου, τοποθέτηση προϊόντων, μέτρηση της αποτελεσματικότητας ενεργειών προώθησης, εντοπισμός ευκαιριών διασταυρωμένων πωλήσεων, κ.α. Εξετάζονται επίσης μέθοδοι υποστήριξης αποφάσεων βασισμένες σε γνώση και παρουσιάζονται τεχνολογίες δημιουργίας μοντέλων επεξήγησης ή πρόβλεψης για την επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων, όπως εξεύρεση καταναλωτικών προτύπων, μέτρηση πιστότητας πελατών και προσδιορισμός των παραγόντων που την επηρεάζουν. Το σύγγραμμα θα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες ενός προπτυχιακού φοιτητή διοίκησης επιχειρήσεων και θα διαφέρει τόσο από συγγράμματα για πληροφορικούς ή μηχανικούς (που εμβαθύνουν στη θεωρητική θεμελίωση), όσο και από πρακτικούς οδηγούς χρήσης λογισμικού. Θα παρέχονται στοιχεία θεωρίας που θα επαρκούν στην κατανόηση των βασικών αρχών και τρόπου σκέψης που απαιτείται για την επίλυση τυπικών (αλλά όχι τυποποιημένων) προβλημάτων, αλλά θα περιλαμβάνονται και εφόδια πρακτικής εφαρμογής. Επίσης το σύγγραμμα διαχωρίζεται από βιβλία που περιορίζονται στην παρουσίαση συστημάτων ή στη συζήτηση περιπτώσεων αλλά καθοδηγεί τον αναγνώστη στο να επιλύει το ίδιος πραγματικά προβλήματα. (EL)
This book is addressed to students of business management and/or marketing and covers two main interrelated fields of informatics. The first part of the book includes the principles of Data Bases and more specifically, topics on collection and management of data in businesses. In the second part, the reader is introduced in topics of business intelligence, such as knowledge extraction from data, data processing and analysis, prediction modeling, knowledge representation and decision support. The aim of the book is the acquaintance, through easy to understand theory and practical applications, with modern tools of collection and data analysis, knowledge extraction and the effective use of this knowledge in problem solving. Applications such as prediction of consumer behavior, selection of target market, product positioning, measurement of promotion action effectiveness, tracking of opportunities for cross-selling, and others are presented. Additionally, methods for knowledge-based decision support are considered and technologies are presented for model construction suitable for business problems. The book is adapted to the needs of business management students or executives and differs from books addressed to informaticians or engineers, as well as from practical guides for software usage. Elements of theory are provided as necessary to comprehend the basic principles and way of thinking required to solve typical problems but also the necessary guidance is given to enable practical application. The book also differs from those who are limited to the presentation of systems and the discussion of cases, but instructs the reader to solve real problems on his own. (EN)

learningMaterial
book

ΕΞΑΓΩΓΗ ΓΝΩΣΗΣ (EL)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΦΥΙΑ (EL)
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (EL)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (EL)
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (EL)
Business Intelligence (EN)
Data Bases (EN)
Data Analytics (EN)
Knowledge Extraction (EN)
Marketing Information Systems (EN)

Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)


Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)

2015



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)