Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Αποθετήριο «Κάλλιπος»
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)
Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ (EL)
INTERNATIONAL AND EXPORT MARKETING STRATEGIES (EN)

Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος (EL)
Τζαναβάρας, Βασίλης (EL)
Σαλαμούρα, Μαρία (EL)
Janavaras, Basil (EN)
Salamoura, Maria (EN)
Lymperopoulos, Konstantinos (EN)

Αυλωνίτης, Γεώργιος (EL)
Λυμπεροπούλου, Μαρίνα (EL)
Ρηγοπούλου, Σταυρούλα (EL)
Στραγάλη, Φαίδρα (EL)
Κάλλιπος (EL)
Lymperopoulou, Marina (EN)
Kallipos (EN)
Stragali, Faidra (EN)
Rigopoulou, Stavroula (EN)
Avlonitis, Georgios (EN)

Οι σύγχρονες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν ένα περιβάλλον ενοποίησης των αγορών προϊόντων, υπηρεσιών και παραγωγικών συντελεστών που οδηγεί μέσω της αλληλοσύνδεσης και αλληλεξάρτησης των εθνικών οικονομιών στη διαμόρφωση της παγκοσμιοποίησης. Υπό αυτό το πρίσμα, αναλύονται αρχικά οι αποφάσεις διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων των επιχειρήσεων σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, τα στελέχη του Μάρκετινγκ οφείλουν να μην περιορίζουν τον ορίζοντα διαμόρφωσης των στρατηγικών τους αποφάσεων στα εθνικά τους σύνορα, αλλά να εξετάζουν τις τάσεις και εξελίξεις ενός παγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος. Κάτι τέτοιο θα καταστεί εφικτό μέσω της μελέτης των επιδράσεων του διεθνούς εμπορίου και των ξένων αμέσων επενδύσεων στις οικονομίες των χωρών όπου δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις τους. Ταυτόχρονα, πρέπει να ερευνούν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών σε κάθε επιμέρους αγορά, ώστε να διαμορφώνουν στρατηγικές προσαρμοσμένες στις τοπικές ιδιαιτερότητες ολοένα και περισσότερο ομοιογενοποιούμενων αγορών. Οι στρατηγικές αυτές θα βασίζονται σε συστήματα πληροφοριών Μάρκετινγκ, τόσο για τις διεθνείς τάσεις και εξελίξεις, όσο και για τους μελλοντικούς ανταγωνιστές και τους πελάτες στις ξένες αγορές, στις οποίες πρόκειται να επεκταθούν. Στη συνέχεια, περιγράφονται αναλυτικά οι αποφάσεις σχετικά με τον προγραμματισμό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται διεθνώς. Οι αποφάσεις αυτές αφορούν στρατηγικές προϊόντος, τιμολόγησης, δικτύων διανομής & logistics, καθώς και στρατηγικές προβολής και επικοινωνίας για διεθνείς αγορές. Τέλος, περιγράφεται η ανάλυση της διαδικασίας του στρατηγικού σχεδιασμού και προγραμματισμού στο Διεθνές Μάρκετινγκ, μέσω της εκπόνησης ενός διεθνούς στρατηγικού σχεδίου Μάρκετινγκ, καθώς και οι τρόποι ελέγχου ως αποφασιστικοί παράγοντες ανταγωνιστικότητας και επιχειρηματικών επιδόσεων στις δραστηριότητες της διεθνούς επιχείρησης. (EL)
Modern businesses face an environment of implementation of products, services and production factors that results in globalization. In this light, firstly the business activities of internationalization in a globalized world are analyzed. In particular, Marketing managers should not limit their horizon concerning their strategic decisions at their national borders, but also to consider the trends and developments in a globalized environment, and study the effects of international trade and foreign direct investments in their target markets. At the same time, they must investigate the purchasing behavior of consumers in each market, to formulate strategies tailored to local needs of increasingly homogenous markets. These strategies are based on Marketing Information Systems, for both international trends and developments, as well as for future competitors and customers in foreign markets. Then, detailed decisions on marketing planning for business operating internationally are being presented. These decisions concern product strategies, pricing, distribution channels & logistics, and promotional and communication strategies for international markets. Finally, the analysis of the process of strategic planning and programming in International Marketing is being described, through the elaboration of an international strategic marketing plan. (EN)

learningMaterial
book

ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (EL)
ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ (EL)
ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ (EL)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (EL)
ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (EL)
ΕΞΑΓΩΓΕΣ (EL)
ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (EL)
ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΝΟΜΗ (EL)
ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ (EL)
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ (EL)
ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (EL)
International Distribution Systems (EN)
International Promotion And Communication Strategies (EN)
Business Globalization (EN)
International Trade (EN)
International Product Policy (EN)
International Marketing (EN)
International Price Policy (EN)
Extroversion (EN)
International Evnironment (EN)
Exports (EN)

Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)


Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)

2015

ΠΑΓΚΌΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ (EL)
INTERNATIONAL/GLOBAL MARKET (EN)

20ος-21ος αι. (EL)
20th-21st century (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.