Τα οργισμένα νιάτα της ελληνικής πεζογραφίας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Αποθετήριο «Κάλλιπος»
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Τα οργισμένα νιάτα της ελληνικής πεζογραφίας (EL)
Greek fiction 'looking back in anger' (EN)

Νάτσινα, Αναστασία (EL)
Δημητρακάκης, Ιωάννης (EL)
Δασκαλά, Ευαγγελία (EL)
Καστρινάκη, Αγγέλα (EL)
Kastrinaki, Angela (EN)
Natsina, Anastasia (EN)
Dimitrakakis, Ioannis (EN)
Daskala, Evangelia (EN)

Σταυροπούλου, Ερασμία-Λουίζα (EL)
Κοκολάκης, Αντώνιος (EL)
Κάλλιπος (EL)
Αποστολή, Περσία (EL)
Kallipos (EN)
Stavropoulou, Erasmia Louiza (EN)
Kokolakis, Antonios (EN)
Apostoli, Persia (EN)

Στο κεφάλαιο αυτό εξετάζονται έξι πεζογράφοι (Μάριος Χάκκας, Αντώνης Σαμαράκης, Ρένος Αποστολίδης, Βασίλης Βασιλικός, Μένης Κουμανταρέας, Σπύρος Πλασκοβίτης), οι οποίοι ανήκουν με τον τρόπο του ο καθένας σε ένα παγκόσμιο ρεύμα της εποχής, τους «οργισμένους». Το ρεύμα αυτό αντιπαρατίθεται τόσο προς το αστικό στρατόπεδο όσο και προς το σοσιαλιστικό μπλοκ, όπως εκπροσωπείται από τη Σοβιετική Ένωση. Οι συγγραφείς αυτοί υιοθετούν τους προβληματισμούς του υπαρξισμού, καταγγέλλοντας τη μαζική κοινωνία, καθώς και κάθε θεσμό που περιορίζει την ελευθερία του ανθρώπου. (EL)

learningMaterial
bookChapter

ΝΕΟΤΕΡΗ (EL)
ΠΑΡΑΛΟΓΟ (EL)
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗ (EL)
ΕΞΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ (EL)
ΥΠΑΡΞΙΣΜΟΣ (EL)
ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ (EL)
ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ (EL)
ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ (EL)
ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ (EL)
ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ (EL)
Expressionism (EN)
Dictatorship (EN)
Liberalization (EN)
Censorship (EN)
Allegory (EN)
Irrational (EN)
1960s (EN)
Fiction (EN)
Existentialism (EN)
Modernism (EN)
Modern (EN)

Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)


Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)

2015



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.