Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΥΣΤΡΙΑΚΗ ΣΧΟΛΗ

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Αποθετήριο «Κάλλιπος»
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΥΣΤΡΙΑΚΗ ΣΧΟΛΗ (EL)

Θεοδώρου, Παναγιώτης (EL)
Theodorou, Panagiotis (EN)

Δημητρίου, Στέφανος (EL)
Κάλλιπος (EL)
Kallipos (EN)
Dimitriou, Stefanos (EN)

Ο Μπρεντάνο, σπουδαία μορφή στην ιστορία του Αυστριακού Εμπειρισμού, επιχειρεί να θεμελιώσει τη γνώση και την πράξη στη νεο-αριστοτελική θεωρία του για τα ψυχικά φαινόμενα. Για αυτόν, τα ψυχικά φαινόμενα χαρακτηρίζονται από την intentionale Inexistenz, πράγμα που εν ολίγοις σημαίνει ότι η πραγματικότητα μας δίδεται στην αίσθηση και εμείς τοποθετούμαστε γνωσιακά και αξιολογικά απέναντι στα σχετικά αισθητηριακά περιεχόμενα. Η αλήθεια και το αγαθό είναι ζητήματα ορθής κρισιακής ή θυμικής στάσης μας απέναντι στα εν λόγω ενύπαρκτα περιεχόμενα. Αγαθό, λοιπόν, για αυτόν είναι αυτό που ορθώς το αγαπούμε, ενώ αγαθότερο είναι αυτό που ορθά το προτιμούμε. Οι αναλύσεις του Μπρεντάνο, δηλαδή η απαρχή της λεγόμενης δεύτερης Αυστριακής Αξιολογίας με τον Έρενφελς και τον Μάινονγκ (με πρώτη αυτήν του Μένγκερ και των επιγόνων του) συνιστά βεβαίως και τη βάση και για τη Φαινομενολογική Αξιολογία. (EL)

learningMaterial
bookChapter

ΝΙΤΣΕ (EL)
ΚΑΛΟΣ (EL)
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ (EL)
ΧΙΟΥΜ (EL)
ΑΞΙΕΣ (EL)
ΚΑΝΤ (EL)
ΠΛΑΤΩΝ (EL)
ΛΟΤΣΕ (EL)
ΗΘΙΚΗ (EL)
ΩΡΑΙΟ (EL)
ΜΠΡΕΝΤΑΝΟ (EL)
ΑΓΑΘΟ (EL)
ΣΕΛΕΡ (EL)
Beauty (EN)
Ethics (EN)
Scheler (EN)
Nietzsche (EN)
Brentano (EN)
Hume (EN)
Values (EN)
Plato (EN)
Good (EN)
Aristotle (EN)
Lotze (EN)
Kant (EN)

Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)


Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)

2015



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.