Σχεδιασμός Διδακτικής Διαδικασίας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Αποθετήριο «Κάλλιπος»
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σχεδιασμός Διδακτικής Διαδικασίας (EL)

Κορομπίλη, Στυλιανή (EL)
Τόγια, Ασπασία (EL)
Togia, Aspasia (EN)
Korompili, Styliani (EN)

Σταμάτης, Δημοσθένης (EL)
Κιοσέογλου, Νερίνα (EL)
Φωτεινόπουλος, Μιχάλης Αναστάσιος (EL)
Κάλλιπος (EL)
Stamatis, Dimosthenis (EN)
Kallipos (EN)
Foteinopoulos, Michalis Anastasios (EN)
Kioseoglou, Nerina (EN)

Στο κεφάλαιο αυτό αναλύονται οι τρόποι ανάπτυξης και σχεδιασμού μαθημάτων πληροφοριακού γραμματισμού. Τονίζεται ότι τα μαθήματα πρέπει να στοχεύουν στην προσπάθεια να εντοπιστούν πληροφορίες από τους τελικούς χρήστες, πληροφορίες που σχετίζονται με το επιστημονικό αντικείμενο στο οποίο αυτοί εμπλέκονται. Επισημαίνεται η έμφαση που πρέπει να δοθεί από τους διδάσκοντες στις απόψεις των συμμετεχόντων, οι οποίες ανατροφοδοτούν και εξελίσσουν το σχέδιο του μαθήματος. Τέλος προτείνονται τρόποι για τη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας που μπορεί να υποστηρίξει ποικιλία μαθησιακών περιβαλλόντων και δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αλληλεπιδράσουν με την πληροφορία. (EL)

learningMaterial
bookChapter

ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (EL)
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ (EL)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (EL)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ (EL)
Information Literacy Skills (EN)
Learning Theories (EN)
Information Literacy (EN)
Information And Knowledge (EN)

Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)


Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)

2015



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.