Guests’ perceptions of emotionally expressive and non-expressive service providers within the hospitality context

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Κτίσις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2019 (EL)

Guests’ perceptions of emotionally expressive and non-expressive service providers within the hospitality context

Avloniti, Anthi
Farmaki, Anna
Christou, Prokopis A.

Article

Cyprus
Domains of hospitality
Emotional expressions


Αγγλική γλώσσα

2019-01

International Journal of Hospitality Management, 2019, vol. 76, pp. 152-162
0278-4319
10.1016/j.ijhm.2018.05.005
162
152

2018-07-17T05:00:10Z

© Elsevier



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.