Towards Predicting Ad Effectiveness via an Eye Tracking Study

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Κτίσις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Towards Predicting Ad Effectiveness via an Eye Tracking Study

Michailidou, Eleni
Zaphiris, Panayiotis
Christoforou, Christoforos

Ζαφείρης, Παναγιώτης
Μιχαηλίδου, Ελένη

Book Chapter

CPM
Online advertising
Eye tracking
Advert attention


Αγγλική γλώσσα

2014

10.1007/978-3-319-07293-7_65
978-3-319-07293-7
HCI in Business Lecture Notes in Computer Science Volume 8527, 2014, pp 670-680

2014-07-09T11:09:03Z
2015-12-09T11:18:55Z

© Springer, Part of Springer Science+Business Media



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.