“Can You Listen to My Voice?” Including a Student Voice in the Design of a Chemistry Module Aiming to Increase Students’ Learning and Motivation

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Κτίσις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

“Can You Listen to My Voice?” Including a Student Voice in the Design of a Chemistry Module Aiming to Increase Students’ Learning and Motivation

Kyza, Eleni A.
Georgiou, Yiannis

Γεωργίου, Γιάννης
Κύζα, Ελένη Α.

Book Chapter

Science education
Students
Development of inquiry-based module
High school chemistry teachers


Αγγλική γλώσσα

2014

Science Teachers’ Continuous Professional Development in Europe. Case Studies from the PROFILES Project, pp.94-102
978-3-9816683-0-8

2015-12-08T10:54:11Z
2015-01-29T07:11:28Z




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.