Continuous professional development and teachers’ development of ownership of inquiry: The case of PROFILES Cyprus

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Κτίσις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Continuous professional development and teachers’ development of ownership of inquiry: The case of PROFILES Cyprus

Kyza, Eleni A.
Georgiou, Yiannis

Γεωργίου, Γιάννης
Κύζα, Ελένη Α.

Book Chapter

Teachers
Learning environment
Teachers as learners
Ownership of Inquiry


Αγγλική γλώσσα

2014

Enhancing Inquiry-based Science Education and Teachers’ Continuous Professional Development in Europe: Insights and Reflections on the PROFILES Project and other Projects funded by the European Commission. pp.95-98
978-3-9816683-1-5

2015-12-08T10:53:54Z
2015-01-29T07:12:18Z




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.