Students’ and teachers’ perceptions of school based scientific literacy priorities and practice: A cross‐cultural comparison between Cyprus and Germany.

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Κτίσις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)

Students’ and teachers’ perceptions of school based scientific literacy priorities and practice: A cross‐cultural comparison between Cyprus and Germany.

Schulte, Theresa
Kyza, Eleni A.
Georgiou, Yiannis
Bolte, Claus

Book Chapter

PROFILES
Cross-cultural comparison
Curricular Delphi study
Scientific literacy
Stakeholders


Αγγλική γλώσσα

2013

978-9963-700-77-6
Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning, 2013, pages,132-140

2015-12-08T10:54:08Z
2015-01-29T12:24:43Z




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.