Η χρήση των συναισθημάτων στις αναρτήσεις των εταιρικών σελίδων στο Facebook, ως μέρος της διαδικασίας δημιουργίας ισχυρών συναισθηματικών δεσμών, μεταξύ καταναλωτών και μάρκας (brand-consumer associations), σε διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ψηφιακό Αποθετήριο Κυψέλη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Η χρήση των συναισθημάτων στις αναρτήσεις των εταιρικών σελίδων στο Facebook, ως μέρος της διαδικασίας δημιουργίας ισχυρών συναισθηματικών δεσμών, μεταξύ καταναλωτών και μάρκας (brand-consumer associations), σε διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα

Γρηγορίου-Βιολάρη, Ανδρούλα

Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Gregoriou-Violari, Androula

Μεταπτυχιακή Διατριβή

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Social media -- Αdvertising
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Διαφήμιση
Social media
Facebook


Ελληνική γλώσσα

2015-08-26


Κύπρος

2015-08-26T10:23:32Z

info:eu-repo/semantics/closedAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.