δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
The present study attempted a detection of change in the way of evaluation of educational work with the import of process of school self-evaluation in primary education. Moreover, the study was based on the theoretical approach of B.Bernstein and its implementation was based on content analysis and interviews. Basic discoveries of study constitute: a) the basic frame of process of school self-evaluation in primary education does not recommend α change related to the preexisting frame of evaluation of educational work in Greece b) the teachers of primary education which were called to materialise this frame they consider that does recommend a change related to the preexisting frame of evaluation of educational work in Greece.
Η παρούσα μελέτη επιχείρησε μια ανίχνευση της αλλαγής του τρόπου αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου με την εισαγωγή της διαδικασίας της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και ειδικότερα στη βαθμίδα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Επιπλέον, η μελέτη βασίστηκε στη θεωρητική προσέγγιση του B.Bernstein και η υλοποίησή της βασίστηκε σε ανάλυση περιεχομένου και διεξαγωγή συνεντεύξεων. Βασικά ευρήματα της μελέτης αποτελούν: α) Το βασικό πλαίσιο της διαδικασίας της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας στη βαθμίδα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δεν αποτελεί αλλαγή σε σχέση με το προϋπάρχον πλαίσιο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στην Ελλάδα β) Οι εκπαιδευτικοί της βαθμίδας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι κλήθηκαν να υλοποιήσουν το πλαίσιο αυτό θεωρούν ότι συνιστά αλλαγή σε σχέση με το προϋπάρχον πλαίσιο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στην Ελλάδα.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.