Ψηφιακά λογοτεχνικά αρχεία και το μέλλον της φιλολογικής εκπαίδευσης: Πειραματικές χρήσεις του αρχείου Καβάφη

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2020 (EL)

Ψηφιακά λογοτεχνικά αρχεία και το μέλλον της φιλολογικής εκπαίδευσης: Πειραματικές χρήσεις του αρχείου Καβάφη (EL)

Καγιαλής, Τάκης

Η ομιλία αυτή βασίζεται σε μια πρόταση που ίσως ακούγεται παράδοξη. Ασφαλώς κάθε λογοτεχνικό αρχείο αποτελεί πολύτιμη πηγή για την πρωτογενή φιλολογική έρευνα: διασώζει το έργο του δημιουργού, καθιστά δυνατή την επανεξέτασή του και βέβαια μας επιτρέπει να συνδέσουμε τον συγγραφέα με την εποχή του, με τη μικρο-ιστορική του συγχρονία και με ποικίλες όψεις του ιδιωτικού και δημόσιου βίου του. Από την άλλη μεριά, ωστόσο, πέρα δηλαδή από τις ερευνητικές ζητήσεις και ιδίως στο περιβάλλον της ελληνικής φιλολογικής εκπαίδευσης, τα λογοτεχνικά αρχεία παραμένουν εν πολλοίς άγνωστα και αναξιοποίητα, ενώ συχνά συνδέονται συνειρμικά με ορισμένες από τις πιο σχολαστικές, επίπονες και για πολλούς ανιαρές φιλολογικές εργασίες. (EL)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

2020-02-10


Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 10, Αρ. 1A (2019); xiv-xxix (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Τόμ. 10, Αρ. 1A (2019); xiv-xxix (EN)

Copyright (c) 2020 Τάκης Καγιαλής (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.