Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνήσει την συνεισφορά των παραγόντων της Γνώσης και Πληροφόρησης στις στάσεις και τις προθέσεις φοιτητών/τριών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου σχετικά με μελλοντική τους μεταπτυχιακή συμμετοχή, σε πρόγραμμα Ελληνικής μουσικής και χορού, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Το δείγμα αποτέλεσαν 127 άτομα (80 γυναίκες, 47 άνδρες), ηλικίας από 20 έως 60 ετών. Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε ως όργανο μέτρησης ήταν η Ελληνική έκδοση (Theodorakis, 1994) του «Ερωτηματολόγιου της Σχεδιασμένης Συμπεριφοράς» (Planned Behavior Theory Questionnaire) των Ajzen και Madden (1986). Τα αποτελέσματα καταρχήν έδειξαν υψηλούς δείκτες εσωτερικής συνοχής (Cronbach’s a) για όλους τους παράγοντες. Η ανάλυση Ιεραρχικής Παλινδρόμησης έδειξε ισχυρή συσχέτιση μεταξύ των εξεταζόμενων μεταβλητών του ερωτηματολογίου της Σχεδιασμένης Συμπεριφοράς, σηματοδοτώντας ότι η/οι γνώση/εις, και πληροφόρηση, μπορούν να ενισχύσουν την πρόβλεψη της πρόθεσης των ατόμων σχετικά με την συμμετοχή τους σε μελλοντικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ελληνικής μουσικής και χορού. Συμπερασματικά, θα λέγαμε ότι το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο μπορεί να αποτελεί χρήσιμο όργανο για την καταγραφή των στάσεων των ατόμων σχετικά με τα μελλοντικά ακαδημαϊκά τους σχέδια.
(EL)
The aim of the study was to investigate any possible relations between gender, age, attitudes and intention among Greek University students, on their future postgraduate Greek music and dance participation, within the University. The sample consisted of 127 students (80 female, 47 male) between the ages of 20 up to 60. The instrument that was used was the Greek version (Theodorakis, 1994) of the “Planned Behavior Theory Questionnaire” (Ajzen & Madden, 1986). The results revealed high internal consistency among all of the variables. Hierarchical regression analyses showed strong association between the examined variables of the Planned Behavior Questionnaire, specifically signifying that knowledge, and information, could account for anticipation of intention towards participation in a Postgraduate Greek Music and Dance program. Overall, the study indicated the usefulness of the specific instrument on the investigation of students’ future attitudes and intentions.
(EN)