Eξ αποστάσεως συνεργατική μάθηση στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση. Η περίπτωση ελέγχου οχήματος από απόσταση

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Eξ αποστάσεως συνεργατική μάθηση στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση. Η περίπτωση ελέγχου οχήματος από απόσταση (EL)
Distance collaborative learning in technical vocational education. The case of vehicle control remotely (EN)

Κουτσούκος, Βλάσιος
Βερύκιος, Βασίλειος
Νιάρη, Μαρία
Λιοναράκης, Αντώνης
Σαμαράς, Χρήστος

Στην παρούσα εργασία περιγράφονται οι βασικές αρχές σχεδιασμού και υλοποίησης μιας δράσης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη σχολική δευτεροβάθμια τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα, περιγράφονται τα στάδια σχεδιασμού και υλοποίησης της εκπαιδευτικής δράσης που έλαβε χώρα με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως συνεργατικής μάθησης σε δύο ΕΠΑΛ/ΣΕΚ της Δράμας και της Αθήνας κατά το σχολικό έτος 2011-2012. Αντικείμενο προς γνωστική επεξεργασία και πρακτική καλλιέργεια δεξιότητας ήταν ο «έλεγχος οχήματος» από απόσταση. Τααποτελέσματα από την εφαρμογή της δράσης πιστοποιούν την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης και της εστιασμένης συνεργατικής επικοινωνίας ως στοιχείων που ενισχύουν και προάγουν τη μάθηση σε εξ αποστάσεως συγχρονικό συνεργατικό περιβάλλον στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση και την καλλιέργεια τεχνικών δεξιοτήτων. Επιπλέον, η επιτυχής εφαρμογή της δράσης παρέχει πλήθος δυνατοτήτων για επαγγελματικούς σκοπούς και συνεισφέρει στη δημιουργία νέων υπηρεσιών υψηλής ποιότητας όπως διάγνωση, επισκευή, οδική βοήθεια κ.ά. από απόσταση. (EL)
In this paper we describe the basic principles of design and implementation of a distance education activity in the field of secondary technical and vocational education. In particular, we describe the design and implementation stages of the educational activity that took place using the method of distance collaborative learning in two EPAL/TEC in Drama and Athens, during the 2011-2012 school year. The subject to cognitive processing and practical skill cultivation was the "vehicle control" remotely. The results from the implementation of the action certify enhance interaction and focused collaborative communication as elements that enhance and promote learning in distance synchronous collaborative environment in technical vocational education. Furthermore, the successful implementation of the activity provides numerous opportunities for professionals and may lead to the creation of new high-quality services such as diagnosis, repair, roadside assistance, etc. at a distance. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

έλεγχος οχήματος (EL)
Εξ αποστάσεως συνεργατική μάθηση (EL)
τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση (EL)
εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση (EL)
distance secondary education (EN)
technical and vocational training (EN)
Distance collaborative learning (EN)
vehicle control (EN)

Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ) (EL)
Greek Network of Open and Distance Education (EDAE) (EN)

Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

2017-06-02


Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Vol 13, No 1 (2017); 54-64 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol 13, No 1 (2017); 54-64 (EN)

Copyright (c) 2017 Μαρία Νιάρη, Χρήστος Σαμαράς, Βλάσιος Κουτσούκος, Αντώνης Λιοναράκης, Βασίλειος Βερύκιος (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.