Η χρήση του edmodo στη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στην Α΄ Λυκείου

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Η χρήση του edmodo στη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στην Α΄ Λυκείου (EL)
The use of Εdmodo as a tutoring method of Ancient Greek in the 1st year of Lyceum (EN)

Λύχνου, Ευτέρπη

Η νέα κοινωνική πραγματικότητα οδηγεί προοδευτικά το εκπαιδευτικό μας σύστημα σε επαναπροσδιορισμό των εκπαιδευτικών αναγκών και στόχων, σε αναζήτηση νέων εκπαιδευτικών εργαλείων, μεθόδων και τεχνικών. Το σχολείο καλείται να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής ,στις νέες εκπαιδευτικές προκλήσεις. Την κοινωνία των πολιτών, την κοινωνία της γνώσης στην οποία ζούμε δεν μπορεί να την επιδιώξει ο μελλοντικός πολίτης, αν δεν τη βιώσει στο σχολικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά εντάσσεται η χρήση της διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας του Εdmodo, η οποία αρχικά χρησιμοποιήθηκε από τους καθηγητές τηςπληροφορικής, αλλά στη συνέχεια φάνηκε ότι μπορεί να αποτελέσει ένα χώρο δράσης και εργασίας και για τα γλωσσικά μαθήματα, όπως είναι τα αρχαία ελληνικά. Στόχος του παρόντος άρθρου είναι να παρουσιαστεί σε γενικές γραμμές η χρήση της πλατφόρμας Edmodo στο μάθημα της αρχαίας ελληνικής γλώσσας σε πραγματική τάξη Α΄ Λυκείου του Γυμνασίου-Λ.Τ. Παξών. Παράλληλα παρουσιάζονται οι λόγοι που οδήγησαν στην αναζήτηση ενός τέτοιου εργαλείου και στην επιλογή του συγκεκριμένου, καθώς και οι εκτιμήσεις στις οποίες κατέληξαν οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς που το αξιοποίησαν. (EL)
Contemporary social reality is gradually leading our educational system to the redefinition of its educational needs and goals, to the research for new educational tools, methods and techniques. School education is nowadays forced to meet with digital era facts, to face up to new educational challenges. Future citizens would be unable to pursue the new Citizens’ Society, the Society of Knowledge unless they personally experience those societies through school environment. Use of this online networking application, called “Εdmodo” is considered part of the above mentionednew age educational experience and was originally used by informatics professors; later on it seemed appealing to use it also as the working environment for language lessons like ancient Greek. With the present article we try to present in a general way the use of the Εdmodo platform during an ancient Greek class in the first year of Lyceum in Paxos, the reasons for the research and the selection of this platform and the evaluation of its use. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

ΤΠΕ (EL)
Εdmodo (EL)
εκπαιδευτικό κοινωνικό δίκτυο (EL)
αρχαία ελληνική γλώσσα (EL)

Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ) (EL)
Greek Network of Open and Distance Education (EDAE) (EN)

Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

2017-06-02


Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Vol 13, No 1 (2017); 76-87 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol 13, No 1 (2017); 76-87 (EN)

Copyright (c) 2017 Ευτέρπη Λύχνου (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.