H υποστήριξη από τους καθηγητές-συμβούλους και τους συμφοιτητές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οι αντιλήψεις των αποφοίτων του μεταπτυχιακού προγράμματος «Σπουδές στην Εκπαίδευση» του ΕΑΠ.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2010 (EL)

H υποστήριξη από τους καθηγητές-συμβούλους και τους συμφοιτητές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οι αντιλήψεις των αποφοίτων του μεταπτυχιακού προγράμματος «Σπουδές στην Εκπαίδευση» του ΕΑΠ. (EL)

Ανδρεάδου, Δέσποινα
Βασάλα, Παρασκευή

Στην εργασία αυτή διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις των αποφοίτων του μεταπτυχιακού προγράμματος «Σπουδές στην Εκπαίδευση» για την υποστήριξη που δέχτηκαν από τους καθηγητές-συμβούλους και τους συμφοιτητές κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Η έρευνα ήταν αιτιώδης επισκόπηση και το μεθοδολογικό εργαλείο ήταν ερωτηματολόγιο με κλειστές και ανοικτές ερωτήσεις. Oι απόφοιτοι ήταν ικανοποιημένοι από την υποστήριξη που τους πρόσφεραν οι καθηγητές-σύμβουλοι και επισήμαναν τρόπους για τη βελτίωση του έργου τους. Βρέθηκε επίσης ότι ως επί το πλείστον υπήρξε αλληλοϋποστήριξη μεταξύ των συμφοιτητών που εκφράστηκε κυρίως με τη δημιουργία κλίματος συνεργασίας και σε ορισμένες περιπτώσεις με την ανάπτυξη και κοινωνικών και φιλικών σχέσεων. (EL)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

2010-01-01


Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 6 Αρ. 1,2 (2010); 123-137 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 6 No. 1,2 (2010); 123-137 (EN)

Copyright (c) 2020 Παρασκευή Βασάλα, Δέσποινα Ανδρεάδου (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.