Επισκόπηση θεωρητικών εννοιών στην εκπαίδευση από απόσταση

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Επισκόπηση θεωρητικών εννοιών στην εκπαίδευση από απόσταση (EL)

Γκιόσος, Ιωάννης
Κουτσούμπα, Μαρία
Μαυροειδής, Ηλίας

Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η παρουσίαση θεμελιωδών εννοιών που συγκροτούν το επιστημονικό πεδίο της εκπαίδευσης από απόσταση και ο αναστοχασμός πάνω σε αυτές. Ειδικότερα, μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση διερευνούνται οι έννοιες της ανεξαρτησίας, της απόστασης, της δομής, του διαλόγου, της αυτονομίας, του ελέγχου, της επικοινωνίας, της αλληλεπίδρασης, της πρόσβασης, της αμεροληψίας της κοινωνικής παρουσίας και των κοινοτήτων αναζήτησης. Το ζητούμενο της εργασίας δεν είναι να εξαντληθεί το σύνολο των θεωρητικών εννοιών που σχετίζονται με την εκπαίδευση από απόσταση, αλλά να γίνει μία κριτική ανάλυση των κυριοτέρων εννοιών που έχουν απασχολήσει έντονα και σε μεγάλο βαθμό τους ερευνητές της και οι οποίες αξιοποιούνται από την εκπαιδευτική της πρακτική. (EL)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

δομή (EL)
επικοινωνία (EL)
αλληλεπίδραση (EL)
απόσταση (EL)
αμεροληψία (EL)
ανεξαρτησία (EL)
διάλογος (EL)
αυτονομία (EL)
έλεγχος (EL)
κοινότητες αναζήτησης (EL)
πρόσβαση (EL)
κοινωνική παρουσία (EL)


Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

2014-01-01


Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 10 Αρ. 1 (2014); 88-100 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 10 No. 1 (2014); 88-100 (EN)

Copyright (c) 2020 Ηλίας Μαυροειδής, Ιωάννης Γκιόσος, Μαρία Κουτσούμπα (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.