Αποστολή CAN-CAN. H συμμετοχή του 26ου ΓΕΛ Αθηνών στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Διαστημικής CanSat in Greece 2018.

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Open Schools Journal for Open Science  | ΕΚΤ eJournals
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2020 (EN)

Αποστολή CAN-CAN. H συμμετοχή του 26ου ΓΕΛ Αθηνών στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Διαστημικής CanSat in Greece 2018. (EN)

Φατούρου, Ιωάννα
Τοράκη, Μαριαλένα
Αναγνωστοπούλου, Δήμητρα
Πουρνάρα, Σαββίνα
Λάζος, Παναγιώτης

Η παρούσα εργασία αφορά τη συμμετοχή του 26ου ΓΕΛ Αθηνών-Μαράσλειου στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Διαστημικής CanSat in Greece 2018.Κάθε ομάδα που συμμετέχει στον διαγωνισμό πρέπει, καταρχάς, να επιτύχει την τακτική λήψη και αποστολή με τηλεμετρία μετρήσεων θερμοκρασίας, ατμοσφαιρικής πίεσης και γεωγραφικών συντεταγμένων. Επιπλέον, πρέπει να σχεδιάσει και υλοποιήσει μία δευτερεύουσα αποστολή. Εκείνη της ομάδας μας έχει ως κύριο σκέλος την κατασκευή δύο CanSat, ανάμεσα στα οποία λειτουργεί δίκτυο επικοινωνίας.Τα δύο CanSat (μητρικό και θυγατρικό) περιλαμβάνουν έναν μικροελεγκτή moteino, GPS και δύο αισθητήρες πίεσης και θερμοκρασίας. Το θυγατρικό περιλαμβάνει δύο κάμερες ευαίσθητες στο ορατό και στο εγγύς υπέρυθρο. Το μητρικό CanSat αναμεταδίδει στο σταθμό εδάφους τα δεδομένα που λαμβάνει από το θυγατρικό μαζί με τα αντίστοιχα δικά του δεδομένα. Το μητρικό CanSat σχεδιάστηκε έτσι ώστε να πέφτει αργότερα από το αντίστοιχο θυγατρικό και βρίσκεται πάντα σε μεγαλύτερο ύψος από εκείνο ώστε να πληροφορεί τον σταθμό εδάφους για τη θέση του και να είναι ευκολότερος ο εντοπισμός του στο έδαφος. Τα δεδομένα από τις κάμερες χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό της φυτοκάλυψης του εδάφους. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

διαστημική (EN)
CanSat (EN)
τηλεμετρία (EN)
υπέρυθρη ακτινοβολία (EN)
Arduino (EN)


Open Schools Journal for Open Science

English

2020-07-21


Ellinogermaniki Agogi (EN)

2623-3606
Open Schools Journal for Open Science; Vol. 3 No. 6 (EN)

Copyright (c) 2020 Δήμητρα Αναγνωστοπούλου, Σαββίνα Πουρνάρα, Μαριαλένα Τοράκη, Ιωάννα Φατούρου, Παναγιώτης Λάζος (EN)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)