Διασφάλιση ποιότητας στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διασφάλιση ποιότητας στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς (EL)

Ζούρου, Ηλέκτρα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο το οποίο έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση (EL)

2023-01-27


Οι επιδράσεις των διεθνών κοινωνικών, οικονομικών, πολιτικών και τεχνολογικών εξελίξεων στο πεδίο της Εκπαίδευσης επιτάσσουν την ανάπτυξη δράσεων και καινοτόμων πρωτοβουλιών με απώτερο σκοπό την ποιοτική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών οργανισμών. Η διαδικασία διασφάλισης της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου συνιστά το κλειδί αντιμετώπισης των απαιτήσεων του σύγχρονου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος και απαιτεί αναθεώρηση του τρόπου διαχείρισης της σχολικής μονάδας,  δημιουργία μιας κουλτούρας συνεχούς βελτίωσης, αναβάθμιση των διδακτικών και παιδαγωγικών πρακτικών. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να προσεγγίσει θεωρητικά μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση βασικά ζητήματα ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου, αναδεικνύοντας την αξιολόγηση κεντρικό παράγοντα διασφάλισης της ποιότητας κάθε εκπαιδευτικού οργανισμού. Η αξιολόγηση συνιστά  ουσιώδες συστατικό της εσωτερικής εκπαιδευτικής πολιτικής κάθε σχολικής μονάδας και μέσω της αξιοποίησης κατάλληλων δεικτών ποιότητας δύναται να συντελέσει σε επίτευξη των προσδοκώμενων στόχων της σχολικής μονάδας και σε βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου. (EL)


Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education

Ελληνική γλώσσα

Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού (EL)

2732-8511
Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education; Τόμ. 2, Αρ. 4 (2022): Culture (EL)

Copyright (c) 2023 Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.