Η αντιμετώπιση της επιληψίας στη σχολική τάξη

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η αντιμετώπιση της επιληψίας στη σχολική τάξη (EL)

Ευαγγελόπουλος, Ναούμ

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο το οποίο έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση (EL)

2023-09-14


Ο Διευθυντής της Πανεπιστημιακής Νευροχειρουργικής Κλινικής του Θεραπευτηρίου Ευαγγελισμός κ. Δ. Σακάς, αναφέρει ότι «η επιληψία είναι μια ασθένεια που ταλαιπωρεί περίπου 80.000 Έλληνες ενώ κάθε χρόνο προστίθενται 800 νέες περιπτώσεις». Πρόκειται για μια χρόνια πάθηση που χαρακτηρίζεται από επαναλαμβανόμενα επεισόδια διαταραχής της συνείδησης, της συμπεριφοράς, του συναισθήματος, της κινητικότητας ή της αισθητικότητας. Στην παρούσα εργασία αρχικά γίνεται προσπάθεια να διατυπωθούν κάποιοι εννοιολογικοί ορισμοί της επιληψίας και η σύνδεσή της με άλλες αναπηρίες και διαταραχές. Στη συνέχεια τίθεται ο προβληματισμός αν αντιμετωπίζεται πλέον ικανοποιητικά η επιληψία και αν επηρεάζει τη γενική εκπαίδευση των παιδιών αυτών. Σκοπός της εργασίας είναι να προσδιοριστούν με τεκμηριωμένο και συνθετικό τρόπο οι αρχές που πρέπει να ακολουθούνται από γονείς, εκπαιδευτικούς και συμμαθητές για την αντιμετώπιση της επιληψίας στη σχολική τάξη. Τέλος, να γίνει μια πλήρης αναφορά στα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο εκπαιδευτικός για την αντιμετώπιση ενός επιληπτικού σπασμού στην τάξη, προκειμένου να μην υπάρξουν τραυματισμοί. (EL)


Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education

Ελληνική γλώσσα

Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού (EL)

2732-8511
Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education; Τόμ. 3, Αρ. 2 (2023): Culture (EL)

Copyright (c) 2023 Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.