Η Δύναμη των Λέξεων περί Αναπηρίας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Pasithee - e-publishing platform/service for Open Access journals   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η Δύναμη των Λέξεων περί Αναπηρίας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (EL)

Μπαρμπαγιάννης, Παναγιώτης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο το οποίο έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση (EL)

2023-09-14


Ξεκινώντας από το ιστορικό της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, θα αναλυθούν όλα αυτά τα δεδομένα που συνθέτουν την κοινωνικοπολιτισμικά προσδιορισμένη μάθηση που διέπει την ‘αναπηρία’ ως όρο αλλά και ως μαζική κουλτούρα. Με μέσο αλλά και στόχο την κριτική σκέψη και το κοινωνικό μοντέλο κατανόησης της αναπηρίας εν αντιθέση με το ιατροκεντρικό, η προσπάθεια θέλει να αναδείξει την ανάγκη για όσο το δυνατόν πιο πολυπρισματική κατανόηση των λέξεων και φράσεων που χρησιμοποιούνται στην καθημερινή ζωή και στην διαδικασία της ειδικής αγωγής, αντικατοπτρίζοντας τις κυρίαρχες αφηγήσεις που έχουν συν-δημιουργηθεί.  (EL)


Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education

Greek

Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού (EL)

2732-8511
Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education; Τόμ. 3, Αρ. 1 (2023): Culture (EL)

Copyright (c) 2023 Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)