L’approche des manuels scolaires : comprendre, créer, utiliser, discuter, évaluer

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
L’approche des manuels scolaires : comprendre, créer, utiliser, discuter, évaluer (EN)

GRIGOROVITCH, ALYONA; University of Patras

In this article is considered the textbook as a book, a document and a product. The analysis focuses on the role of users as teachers and students, but also to the role of values, school programs, cultures and policies of different countries. (EN)

Textbooks, evaluation, teacher, student, educational policy (EN)

Πανεπιστήμιο Πατρών (EL)
University of Patras (EN)

Αγγλική γλώσσα

2016-01-26


University of Patras (EN)

Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair; Vol. 3, N. 1 (2016) (EL)
Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair; Vol. 3, N. 1 (2016) (EN)

The content of the Journal is licensed under the Creative Commons Attribution 3.0 Unported license (http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/).



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.