Η επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών της δεύτερης γενιάς από την Αλβανία

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Πέργαμος
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Η επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών της δεύτερης γενιάς από την Αλβανία

Έρτα Μπαγκλαμάγια (EL)
Bagklamagia Erta (EN)

Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας επιχειρείται η διερεύνηση της συγκρότησης της επαγγελματικής ταυτότητας των εκπαιδευτικών της δεύτερης γενιάς από την Αλβανία σε συνάρτηση με το κοινωνικό τους φύλο, την εθνοτική τους ταυτότητα και την κοινωνική τους προέλευση. Στην έρευνα συμμετείχαν έξι γυναίκες εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι πέντε αλβανικής καταγωγής και μια ομογενής. Από τα ερευνητικά ευρήματα προέκυψε πως οι συγκεκριμένες εκπαιδευτικοί είχαν εσωτερικεύσει σε μεγάλο βαθμό τις κυρίαρχες αρχές και αξίες του μονοπολιτισμικού ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος με αποτέλεσμα να μην παρεμβαίνουν μετασχηματιστικά στο επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα. Επιπλέον, αναδείχθηκε ότι ήταν επιφυλακτικές ως προς την κοινοποίηση της διαφορετικής τους ταυτότητας στους συναδέλφους και τους μαθητές. Ωστόσο, η παρουσία τους στο ελληνικό δημόσιο σχολείο αξιολογήθηκε θετικά από τους αλβανικής καταγωγής μαθητές και τους γονείς τους. (EL)
This study aims at investigating the ways in which second generation immigrant teachers from Albania construct their professional identity in conjunction with other factors such as social gender, ethnicity and social background. In the survey participated six in service primary education teachers, five of them being of Albanian origin and the other one ethnic Greek. Research findings showed that they had internalized the mainstream values that are legitimated by the monocultural Greek education system and were unwilling to intervene and transform national curriculum. The results also showed that these teachers hesitated to communicate their different identity to their students and fellow teachers. Nevertheless, their presence in Greek public schools was considered as a positive fact by their Albanian- origin students and their parents. (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες (EL)
Social, Political and Economic sciences (EN)


Ελληνική γλώσσα

2018





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.